Skip to main content

.

Mijn buurvrouw is bijna 86, rijdt nog auto en was haar telefoontje (alleen bellen, dus een simpele NOKIA) kwijt.
Die is nu gelukkig weer terecht, maar nu is de SYMIO prepaid net een paar dagen te lang niet gebruikt.
Kunnen jullie nog wat doen voor haar?

Hoi @FDIN,

Bedankt voor je bericht. Wat attent dat je hierover informeert voor haar 😊

Wij kunnen een prepaid aansluiting binnen één maand nog heractiveren, daarna is het niet meer mogelijk om de aansluiting te heractiveren. Daarom wil ik jullie adviseren om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice of je mag mij ook een privébericht sturen met het 06-nummer van jouw buurvrouw en haar gegevens. Dan kan ik het ook in orde maken voor jullie. 

Mocht je nog vragen hebben hoor ik dat graag. 

Groetjes,
Seren

Dag Seren, Ik heb je een privébericht gestuurd; hoop dat het gaat lukken...

Ik zie geen verdere reactie; misschien ziek of vakantie?

Wie neemt dit over?

Groet, Fred

Hi ​@FDIN,

Bedankt voor je bericht. 

Mijn collega is momenteel niet aanwezig. Je kunt mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat en de persoonlijke gegevens. Ik help je dan graag verder. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Hi ​@FDIN,

Bedankt voor je bericht. 

Mijn collega is momenteel niet aanwezig. Je kunt mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat en de persoonlijke gegevens. Ik help je dan graag verder. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Sorry Roeqajja! Ik zie net dat Seren wel geantwoord heeft maar daar heb ik geen bericht van gezien. De account is weer actief en ik ga proberen haar 'in de gaten te houden’ om regelmatig(er) te bellen.

Alles dus opgelost!

Groetjes, Fred 

Hi ​@FDIN,

Bedankt voor je reactie.

Goed om te horen dat het toch is opgelost! Ik zal dit topic dan sluiten.

Ik wens je een hele fijne dag verder! 🙂

Groetjes,
Roeqajja