Skip to main content
Mijn pre-paid beltegoed is gisteren 2 keer opgewaardeerd terwijl ik niet gebeld heb of iets dergelijks. Ook heb ik 4G uit staan zoals altijd. Ook bij mijn andere telefoonkaart is gisteren 12 euro afgeschgeschreven.  Als ik in de telefoon kijk staat er niets bij de belgeschiedenis. Ik zit in China en bel daar met een andere telefoon en chinese telecom. Heb mijn telefoon wel bij me en ik weet dus dat er niet mee gebeld is. heeft iemand dit ook al eens meegemaakt?
Hoi Imamba,



Ik heb even naar het verbruik gekeken op het 06-nummer waarmee je bent ingelogd op het forum en zie dat daarvoor op 30-7 in de avond €13,98 van je beltegoed is afgegaan, omdat je op 29-7 om 22.12 uur een gesprek hebt ontvangen in China. Deze verbruikskosten ontvangen wij helaas met een vertraging, omdat wij deze moeten doorkrijgen van het buitenlandse netwerk waar je op dat moment gebruik van hebt gemaakt.



Als je in een privébericht het andere 06-nummer zou willen sturen, dan ga ik voor je uitzoeken waarom daarbij tweemaal is opgewaardeerd.



Tot slot, je kan ook zelf gespecificeerd inzien welk verbruik wij hebben geregistreerd via Mijn Simyo > Verbruik > 'Mijn verbruik'. Vervolgens kan je zelf een periode intypen waarvan je het verbruik wil zien, misschien handig 🙂
Dank je Kim voor je reactie.
Graag gedaan lmamba! 🙂

Reageer