Ik had gisteren opeens -19 euro op mijn prepaid, is er een manier waarop ik kan zorgen dat ik alleen nog maar smsjes en telefoontjes kan krijgen en niks meer kan sturen als ik op 0 euro zit?
Bladzijde 1 / 1
Hallo Sander,
Het is helaas niet mogelijk om een limiet in stellen dat voorkomt dat je nog kosten maakt nadat je tegoed op is. Wel kan je voorkomen dat je kosten oplopen door bijvoorbeeld mobiel internet uit te zetten.
Het is helaas niet mogelijk om een limiet in stellen dat voorkomt dat je nog kosten maakt nadat je tegoed op is. Wel kan je voorkomen dat je kosten oplopen door bijvoorbeeld mobiel internet uit te zetten.
Het is helaas niet mogelijk om een limiet in stellen dat voorkomt dat je nog kosten maakt nadat je tegoed op is. Wel kan je voorkomen dat je kosten oplopen door bijvoorbeeld mobiel internet uit te zetten.
Hoi Sander997,
Bij Simyo stopt je aansluiting niet bij nul, zoals Tjeerd! al heeft aangegeven (Bedankt daarvoor, Tjeerd! :)).
Dit komt door een vertraging in de verwerking van de gegevens, zodat je altijd je laatste gesprek/sessie af kunt maken. Vooral als je gebruik maakt van Internet zonder bundel, kunnen de kosten hoog oplopen. Dus de tip van Tjeerd! is een hele goede.
Omdat jij hier niet van op de hoogte was, en we ons kunnen voorstellen dat je er niet op gerekend had, vergoeden we het bedrag onder 0 eenmalig. Ik heb dat nu aan je beltegoed toegevoegd. Het is wel van belang dat je je er in de toekomst bewust van bent dat dit kan gebeuren, dus dat je je tegoed en je verbruik af en toe in de gaten houdt :)
Groetjes,
Charlene
Ik had gisteren opeens -19 euro op mijn prepaid, is er een manier waarop ik kan zorgen dat ik alleen nog maar smsjes en telefoontjes kan krijgen en niks meer kan sturen als ik op 0 euro zit? Hallo Sander,
Het is helaas niet mogelijk om een limiet in stellen dat voorkomt dat je nog kosten maakt nadat je tegoed op is. Wel kan je voorkomen dat je kosten oplopen door bijvoorbeeld mobiel internet uit te zetten.
Hoi Sander997,
Bij Simyo stopt je aansluiting niet bij nul, zoals Tjeerd! al heeft aangegeven (Bedankt daarvoor, Tjeerd! :)).
Dit komt door een vertraging in de verwerking van de gegevens, zodat je altijd je laatste gesprek/sessie af kunt maken. Vooral als je gebruik maakt van Internet zonder bundel, kunnen de kosten hoog oplopen. Dus de tip van Tjeerd! is een hele goede.
Omdat jij hier niet van op de hoogte was, en we ons kunnen voorstellen dat je er niet op gerekend had, vergoeden we het bedrag onder 0 eenmalig. Ik heb dat nu aan je beltegoed toegevoegd. Het is wel van belang dat je je er in de toekomst bewust van bent dat dit kan gebeuren, dus dat je je tegoed en je verbruik af en toe in de gaten houdt :)
Groetjes,
Charlene
Heel erg bedankt dat u dit heeft gedaan gezien mijn belgedrag lijkt het mij toch verstandiger om bij jullie een klein abbonement af te sluiten omdat dit goedkoper is.
Vriendelijke groet,
Sander van Schie.
Vriendelijke groet,
Sander van Schie.
Hoi sander997,
Dat is dan misschien wel verstandig, ja. Zeker als je graag gebruik maakt van internet
Je kunt dat heel makkelijk doen op de volgende manier.
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.