.

Beantwoord

Van Simyo prepaid naar Sim only

  • 26 April 2013
  • 2 reacties
  • 318 Bekeken

Ik vind m'n vragen niet direct bij de eerder gestelde vragen, maar ik heb prepaid van Simyo en heb zojuist via 'mijn Simyo' opdracht gegeven om over te stappen met nummerbehoud naar SIM only. Nu vraag ik mij af of ik nu m'n Simyo beltegoed kwijt ben of dat dit wordt verrekend met de Sim only?
Tweede vraag is of ik een nieuwe SIM kaart ga krijgen? Dit zou wat mij betreft niet hoeven, maar goed...

Alvast bedankt voor de reactie!
Groet!
icon

Beste antwoord door Natascha 30 April 2013, 12:42

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Je beltgoed wordt verrekend met je factuur. Wel betaal je overstapkosten á €14,99.
En je betaald de eerste maand dubbele abonnementskosten. Dit omdat je ook 2 maand vooruit betaald.

Ja je krijgt een nieuwe simkaart binnen 3 dagen. Deze simkaart is voorzien van een tijdelijk nummer.
Binnen 7 tot 10 dagen is je oude nummer overgezet naar sim-only.

Met dit tijdelijke nummer betaal je pay-as-you go tarieven. Dit omdat je abonnement pas ingaat als je nummer is overgetzet.
Zorg ervoor dat je deze tarieven goed in de gaten houdt, want deze zijn zeer hoog.

Bellen/sms 0,31 per minuut. afronding op hele minuten.
Internet 1,00 per 1MB. afronding op kilobyte.
Badge +6
Ik vind m'n vragen niet direct bij de eerder gestelde vragen, maar ik heb prepaid van Simyo en heb zojuist via 'mijn Simyo' opdracht gegeven om over te stappen met nummerbehoud naar SIM only. Nu vraag ik mij af of ik nu m'n Simyo beltegoed kwijt ben of dat dit wordt verrekend met de Sim only?
Tweede vraag is of ik een nieuwe SIM kaart ga krijgen? Dit zou wat mij betreft niet hoeven, maar goed...

Alvast bedankt voor de reactie!
Groet!


Hoi Hamer010,

Welkom op het forum!
Het resterend beltegoed zal worden verrekend met je 1ste factuur. Het overstappen van prepaid naar een abonnement dien je te doen via je persoonlijke pagina. Je zult dezelfde simkaart behouden. In dit topic kan je hier meer overlezen.

Reageer