.

Beantwoord

van SimOnly weer naar Simyo Prepaid, kan dat ?

  • 28 July 2014
  • 2 reacties
  • 809 Bekeken

Badge
Ik wil wel eens SimOnly proberen met mijn huidige Simyo Prepaid telefoonnummer, maar kan ik na te zijn overgestapt ook weer terug naar Simyo prepaid, als het mij niet bevalt. steeds met behoud van mijn telefoonnummer?
icon

Beste antwoord door Groentjuh 29 July 2014, 08:29

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Van prepaid kun je vanuit Mijn Simyo overstappen naar Simyo Sim Only. Als je het alleen even wil uitproberen, neem dan een maandelijks opzegbaar abonnement. Je kunt later zonder problemen naar een jaarabonnement overgaan.

Van Simyo Sim Only naar prepaid is iets meer werk. Daarvoor moet je gewoon Simyo Prepaid bestellen en nummerbehoud uitvoeren op je nummer. Bij een maand abonnement ben je na een of twee maanden uitproberen dan weer terug bij Simyo Prepaid.
Badge +6
Ik wil wel eens SimOnly proberen met mijn huidige Simyo Prepaid telefoonnummer, maar kan ik na te zijn overgestapt ook weer terug naar Simyo prepaid, als het mij niet bevalt. steeds met behoud van mijn telefoonnummer?

Hoi Handgereedschap, welkom op het forum!

Ik heb eerlijk gezegd weinig toe te voegen aan het antwoord van Groentjuh (dankjewel! :)), daarom zou ik graag willen weten of je vraag zo is beantwoord? 🙂

Reageer