Skip to main content
Met mijn Simyo PrePaid heb ik geen internet in het buitenland. Kan ik voor één maand mijn PrePaid omzetten naar SimOnly en daarna weer terug naar prepaid en dan steeds met nummerbehoud?



Als ik die maand met SimOnly internet in het buitenland gebruik en eventueel telefoonkosten maak in het buitenland, worden de kosten daarvan dan verrekend met het abonnenementsgeld, of komen de kosten in het buitenland altijd "on top"?
Hoi WBr, welkom op het forum van Simyo!



Slim dat je kijkt naar de mogelijkheden die er zijn. Je kan overstappen van Prepaid naar Sim Only. Op je Mijn Simyo pagina heb je op de overzichtspagina de knop 'Stap over naar Sim Only'. Op die wijze wordt je Prepaid simkaart binnen 48 uur omgezet naar Sim Only. Je kan aangeven dat je kiest voor een maandelijks opzegbaar abonnement en geen jaarabonnement.



Vergeet niet bij je Sim Only abonnement ook de optie 'Bellen in en naar het buitenland' en de optie 'Internet op je mobiel - buitenland' aan te zetten 😉 Daarbij gaat al je verbruik in het buitenland automatisch buiten je bundel. Voor de precieze tarieven kun je hier kijken.



Op het moment dat je weer terug wilt naar een Prepaid aansluiting, dan kun je een nieuwe Prepaid bestelling plaatsen met nummerbehoud.



Heb je hier nog vragen over?
Dank voor jullie reactie. Ik zal de optie in overweging nemen.
Hoi WBr,



Graag gedaan namens Naomi 🙂 Als er nog onduidelijkheden zijn, laat het dan even weten. We helpen je graag verder!



Groetjes,

Angela

Reageer