.

Beantwoord

Van prepaid naar sim only

  • 4 June 2013
  • 2 reacties
  • 352 Bekeken

Badge +1
Hallo,
Ik heb al jaren een prepaid abonnement van Simyo.
Sinds kort heb ik een iphone4 waarmee ik dus kan internetten. Om te proberen 1 dag internet aangezet. Daarna me rotgeschrokken van de bedragen die automatisch op mijn tegoed werden bijgeschreven. Intussen €  50.--. Te veel MB's gebruikt dus.
Na wat surfen op de site lijkt het me beter mijn prepaid om te zetten in Sim Only waarbij ik zelf kan bepalen hoevel MB's en hoeveel bel/sms minuten ik wil.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit omzet? Ik heb nl een telefoon en een simkaart. Die hoef ik liijkt mij dus niet te vervangen????
Wil.
icon

Beste antwoord door Natascha 6 June 2013, 09:48

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Bij Simyo is het niet mogelijk om je internet automatisch te laten stoppen zodra je door je MB bundel heen bent. Als de bundel op is ga je over op het relatief dure standaard tarief. Je kan dus niet van tevoren een limiet vaststellen. Het is dus zaak je verbruik goed in de gaten te houden op Mijn Simyo en middels datamonitoring apps (voor iOS kan ik DataWiz aanbevelen maar er zijn meer).
Badge +6
Hallo,
Ik heb al jaren een prepaid abonnement van Simyo.
Sinds kort heb ik een iphone4 waarmee ik dus kan internetten. Om te proberen 1 dag internet aangezet. Daarna me rotgeschrokken van de bedragen die automatisch op mijn tegoed werden bijgeschreven. Intussen €  50.--. Te veel MB's gebruikt dus.
Na wat surfen op de site lijkt het me beter mijn prepaid om te zetten in Sim Only waarbij ik zelf kan bepalen hoevel MB's en hoeveel bel/sms minuten ik wil.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit omzet? Ik heb nl een telefoon en een simkaart. Die hoef ik liijkt mij dus niet te vervangen????
Wil.


Hoi Wigeroos,

Het overstappen van prepaid naar een abonnement die je te doen via je persoonlijke pagina. In dit topic kan je lezen hoe je dat dient.

@ Scotsman bedankt voor het meedenken.

Reageer