.

Beantwoord

Van prepaid naar sim only

  • 30 May 2013
  • 7 reacties
  • 479 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 6 reacties
Hallo, ik heb net mn prepaid tegoed opgewaardeerd maar nu blijkt dat ik een blackberry bundel nodig heb om op internet te kunnen. Eigenlijk gaat het me alleen om email maar dat lukt ook niet. Wat gebeurt er met het tegoed wat ik op mijn prepaid heb staan als ik overstap naar Symio Sim Only?
icon

Beste antwoord door Natascha 31 May 2013, 12:30

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
In dat geval wordt uw tegoed verrekend met uw eerste factuur.
Goedenavond, ik heb drie dagen geleden mijn precairder omgezet in een abbonement en gelijktijdig een nieuwe (micro)simkaart aangevraagd ivm met aanschaf iphone4. Wanneer kan ik mijn simkaart verwachten zodat ik mijn iphone kan gaan gebruiken.
M.vr.gr.
Erwin
Typefoutje: ik heb. Mijn precairder omgezet naar een abbo.

M.vr.gr.
Erwin
Badge +6
Hallo, ik heb net mn prepaid tegoed opgewaardeerd maar nu blijkt dat ik een blackberry bundel nodig heb om op internet te kunnen. Eigenlijk gaat het me alleen om email maar dat lukt ook niet. Wat gebeurt er met het tegoed wat ik op mijn prepaid heb staan als ik overstap naar Symio Sim Only?

Hoi Mari,

Welkom op het forum!
Het resterend tegoed van €14.65 is verrekend met je 1ste factuur. Dit zie je terug op je factuur onder het kopje 'Kortingen & Verrekeningen'.

@ Groentjuh bedankt voor het meedenken.
Badge +6
Goedenavond, ik heb drie dagen geleden mijn precairder omgezet in een abbonement en gelijktijdig een nieuwe (micro)simkaart aangevraagd ivm met aanschaf iphone4. Wanneer kan ik mijn simkaart verwachten zodat ik mijn iphone kan gaan gebruiken.
M.vr.gr.
Erwin


Hoi Erwin72,

Ik zie in het systeem dat je telefoonnummer op 28 mei is overgezet naar een abonnement. Ik zie geen bestelling voor een vervangende simkaart staan in het systeem. Ik raad je aan de bestelling nogmaals te doen.
Goedenavond, ik heb drie dagen geleden mijn precairder omgezet in een abbonement en gelijktijdig een nieuwe (micro)simkaart aangevraagd ivm met aanschaf iphone4. Wanneer kan ik mijn simkaart verwachten zodat ik mijn iphone kan gaan gebruiken.
M.vr.gr.
Erwin


Hoi Erwin72,

Ik zie in het systeem dat je telefoonnummer op 28 mei is overgezet naar een abonnement. Ik zie geen bestelling voor een vervangende simkaart staan in het systeem. Ik raad je aan de bestelling nogmaals te doen.


Goedemiddag Natascha,

Ik heb zojuist opnieuw een microsimkaart aangevraagd, kan je bevestigen dat mijn aanvraag nu wel bij jullie is binnengekomen ?

M.vr.gr.
Erwin
Badge +6
Goedemiddag Natascha,

Ik heb zojuist opnieuw een microsimkaart aangevraagd, kan je bevestigen dat mijn aanvraag nu wel bij jullie is binnengekomen ?

M.vr.gr.
Erwin


Hoi Erwin72,

Ik zie de bestelling staan voor een micro simkaart. De simkaart zul je met 2 werkdagen ontvangen.

Reageer