.

Beantwoord

Van Prepaid naar Sim only

  • 28 May 2013
  • 8 reacties
  • 769 Bekeken

Badge
Ik heb op dit moment Simyo prepaid maar ik wil het misschien overzetten naar Sim only. Nu is mijn vraag is het bij een jaarabbo geen probleem om een abbo ook te verlagen of kan je het dan alleen verhogen?

Kan je altijd weer van Sim only naar prepaid gaan (als je abbo is verlopen) ?
icon

Beste antwoord door Natascha 29 May 2013, 14:53

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Ja je kan een jaarabonnement  1x per maand kosteloos verlagen of dus verhogen.
Hier kan je er meer over lezen: https://forum.simyo.nl/nummerbehoud-64/faq-overstappen-simyo-prepaid-naar-simyo-abonnement-3329/


Ja, je kan daarna gewoon weer terug naar een prepaid aansluiting.
Je kunt er hier meer over lezen: https://forum.simyo.nl/nummerbehoud-64/faq-overstappen-simyo-abonnement-naar-simyo-prepaid-3330/
Badge +6
Ik heb op dit moment Simyo prepaid maar ik wil het misschien overzetten naar Sim only. Nu is mijn vraag is het bij een jaarabbo geen probleem om een abbo ook te verlagen of kan je het dan alleen verhogen?

Kan je altijd weer van Sim only naar prepaid gaan (als je abbo is verlopen) ?


Hoi Michelle1998,

Zoals Martijn® aangeeft is het mogelijk je bundels aan te passen omhoog of omlaag bij een jaar abonnement. Wanneer het jaar abonnement voorbij is kan je terug overstappen naar een prepaid simkaart. Wanner je dit wilt doen met nummerbehoud dient het nummer nog wel actief te zijn op het netwerk.

@ Martijn® bedankt voor het meedenken.
Badge
Oke bedankt voor de info! Dat is goed om te horen! 🙂
Badge +6
Oke bedankt voor de info! Dat is goed om te horen! :)

Hoi Michelle1988,

Graag gedaan en een fijne dag.
Badge
Ik vind het een beetje zonde om weer een topic te openen dus ik vraag het maar op deze manier.

Misschien dat ik eerst een maand sim only abbonement neem om te kijken of het mij bevalt. Als het mij bevalt dan wil ik misschien een jaar abbonement. Nu vraag ik mij alleen af als ik van een sim only maand abbonement naar een jaar abbonement ga of ik dan weer een nieuwe simkaart krijg? Want dat vind ik aan de ene kant wel zonde.
Badge
En kan je je beltegoed (prepaid) meenemen naar je sim only abbonement?
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Michelle1988,

Ja je prepaid beltegoed wordt verrekdend met je sim only factuur, dus deze raak je niet kwijt.
Badge +6
Ik vind het een beetje zonde om weer een topic te openen dus ik vraag het maar op deze manier.

Misschien dat ik eerst een maand sim only abbonement neem om te kijken of het mij bevalt. Als het mij bevalt dan wil ik misschien een jaar abbonement. Nu vraag ik mij alleen af als ik van een sim only maand abbonement naar een jaar abbonement ga of ik dan weer een nieuwe simkaart krijg? Want dat vind ik aan de ene kant wel zonde.


Hoi Michelle1988,
Wanneer je wilt wijzigen van een maand abonnement naar een jaar abonnement ontvang je hier geen nieuwe simkaart voor. Het wijzigen van je bundels gaat via je persoonlijke pagina. Wanneer je nu van prepaid overstapt naar een abonnement dan dien je dit te doen via je persoonlijke pagina. In dit topic kan je hier meer overlezen. Je resterend beltegoed zal worden verrekend met je 1ste factuur.

@ Martijn® bedankt voor het meedenken.

Reageer