.

Beantwoord

Van prepaid naar abonnement

  • 29 January 2013
  • 3 reacties
  • 535 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik heb zojuist heel omslachtig mijn Sim- prepaid gewijzigd in een abonnement van Sim-only en aangegeven dat ik mijn nummer wil behouden. Ik lees nu op het forum dat ik dit anders en sneller had kunnen doen. Kan ik hier nu nog iets aan veranderen?
icon

Beste antwoord door Natascha 30 January 2013, 13:36

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Hoi Rvl,

Via je persoonlijke pagina van je prepaid aansluiting kan je klikken op een link om over te stappen naar een abonnement.
Je behoudt dan je huidige simkaart en het nummerbehoud zal binnen 48 uur plaatsvinden. De simkaart van het abonnement die je hebt besteld is reeds al verstuurd die kan je dan retour sturen.
Ik wil ook graag mijn prepaid naar een abonnement aanpassen, maar ik kan de link waarover wordt gesproken niet vinden. Onder 'Handige diensten' staat: - bellimiet aanpassen
- sms versturen via de site
- verbruik inzien
- facturen inzien

Hoe kan ik mijn abonnement omzetten zonder een nieuwe simkaart te hoeven bestellen?
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum AnneSimyo,

Omdat jij een Lowcall aansluiting hebt, dien je een nieuwe simkaart aan te vragen en hierbij aan te geven dat je gebruik van nummerbehoud wenst te maken. Het is helaas niet mogelijk om jouw aansluiting om te zetten naar een Simyo abonnement zonder een nieuwe simkaart te bestellen.

Reageer