Skip to main content
 hallo ik bel nu prepaid maar wil gaarne over op abbonnement nu zag ik dat je daar aansluitkosten voor moet betalen  is dat zo als je ook al klant bent prepaid  en kun je alleen maar via internet contackt krijgen of heeft simyo ook een telefonische  klantenservice ?
Als je de overstap link op Mijn Simyo gebruikt gaat alles van een leien dakje, en betaal je geen aansluitkosten. Ook wordt je bestaande nummer automatisch aan je abonnement gekoppeld. Op werkdagen is dit forum een vrij snelle manier om met Simyo in contact te komen (antwoord binnen 1 werkdag) maar bellen kan ook via 1200 wat gratis is vanaf je Simyo nummer. Je kan ze ook bereiken via Twitter en daar krijg je ook vaak snel een reaktie, zelfs in het weekend. Maar gebruik niet meer dan 1 communicatiekanaal voor dezelfde vraag of probleem.
Hoi bernadette 123, welkom op het Simyo forum 🙂



Wat leuk dat je wil overstappen naar een abonnement van Simyo. Zoals Scotsman al aangeeft, kun je dit via Mijn Simyo doen. Als je inlogt, staat er vlak onder je beltegoed een grote groene balk met "stap nu over naar Sim-only". Omdat je al klant bent bij Simyo, is dit geheel kosteloos en verrekenen we zelfs je resterende tegoed met je eerste factuur.



Heb je zo antwoord op je vragen gekregen? 🙂

Reageer