Op het moment heb ik een abonnement van simyo (sim only die je maandelijks kunt opzeggen).
Toen ik wilde overstappen op een prepaid kaartje (met nummerbehoud) kreeg ik bij het invullen van het nummerbehoud formulier steeds de melding dat ik een simyo nummer had ingevoerd en dat ik het nummer van mijn huidige provider moest inullen. Toch had ik als huidige provider Simyo ingevuld
Onderstaande melding kwam steeds in beeld:
Bij het veld 'Nummer dat je wilt behouden', heb je een Simyo nummer opgegeven. Je moet hier het nummer opgeven wat je wilt meenemen van je huidige service provider.
Bladzijde 1 / 1
Beste Michell91,
Indien je deze foutmelding krijgt bij het invullen van het aanvraagformulier voor nummerbehoud kan je als provider KPN invullen. Het het laatste cijfer van het telefoonnummer kan je vervangen door een willekeurig cijfer. Vervolgens dien je een mailtje te sturen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email] met het juiste telefoonnummer en daarbij dat Simyo uw provider is. Wij zullen het nummer dan overzetten naar de prepaidkaart.
Groetjes,
Arie
Indien je deze foutmelding krijgt bij het invullen van het aanvraagformulier voor nummerbehoud kan je als provider KPN invullen. Het het laatste cijfer van het telefoonnummer kan je vervangen door een willekeurig cijfer. Vervolgens dien je een mailtje te sturen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email] met het juiste telefoonnummer en daarbij dat Simyo uw provider is. Wij zullen het nummer dan overzetten naar de prepaidkaart.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.