Skip to main content

.

Beantwoord

Van Abonement naar Prepaid, hoe doe ik dat?

• 16 februari 2025
  • 1 reactie
  • 49 Bekeken

Ik heb een abonnement voor mijn telefoon, maar ik maak er bijna geen gebruik van. Nu wil ik over op een prepaid abonnement. Er is mij gezegd dat ik dan het abonnement moet opzeggen en een prepaid moet aanschaffen, maar het enige dat ik zie bij abonnement opzeggen is

-Abonnement en nummer opzeggen
-Abonnement opzeggen en nummer meenemen naar andere provider
Ik wil geen van beide, ik abonnement opzeggen met nummerbehoud en bj Simyo een prepaid beginnen. 

Hoe kan ik dit doen? 
Alvast bedankt voor de reactie(s)

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@FrankO68,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen!

Ik leg je graag uit hoe je van Sim Only over stapt naar Prepaid. Dit is heel gemakkelijk te regelen via onze website, je besteld dan een nieuwe Prepaid met nummerbehoud. Binnen 2-3 werkdagen ontvang je dan een nieuwe simkaart met een tijdelijke nummer en per e-mail krijg je te horen per wanneer wij je nummer over kunnen zetten naar de Prepaid simkaart. 

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Roeqajja

Bekijk originele reactie

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 17 februari 2025

Hi ​@FrankO68,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen!

Ik leg je graag uit hoe je van Sim Only over stapt naar Prepaid. Dit is heel gemakkelijk te regelen via onze website, je besteld dan een nieuwe Prepaid met nummerbehoud. Binnen 2-3 werkdagen ontvang je dan een nieuwe simkaart met een tijdelijke nummer en per e-mail krijg je te horen per wanneer wij je nummer over kunnen zetten naar de Prepaid simkaart. 

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Roeqajja

Reageer