Ik kan al een paar dagen geen verbinding met het nummer 1244 krijgen, om mijn beltegoed op te vragen. Er wordt dan gezegd dat mijn aansluiting vanwege administratieve redenen buiten gebruik is gesteld.Â
Ik dacht eerst dat het tijdelijk een fout was van het netwerk, maar na drie dagen vind ik het vreemd. Een mogelijke reden heb ik nog niet helemaal kunnen ontdekken. Ik gebruik mijn telefoon regelmatig, ontvang nog wel SMSjes (gisteren althans nog wel). Op internet doet mijn Simyo het gelukkig nog wel, ik wil graag mijn beltegoed opwaarderen. Ik sta momenteel in de min, is dat misschien de reden dat ik 1244 niet kan bereiken?Â
Ik zou wel graag willen weten wat de reden van deze verbreking is, voordat ik opwaardeer.Â
Groetjes Hester
Bladzijde 1 / 1
Hester22,
Omdat een reactietijd voor op het forum staat van 3 werkdagen, zou ik als ik jou was even telefonisch contact opnemen met de klantenservice.
Omdat een reactietijd voor op het forum staat van 3 werkdagen, zou ik als ik jou was even telefonisch contact opnemen met de klantenservice.
Ik dacht eerst dat het tijdelijk een fout was van het netwerk, maar na drie dagen vind ik het vreemd. Een mogelijke reden heb ik nog niet helemaal kunnen ontdekken. Ik gebruik mijn telefoon regelmatig, ontvang nog wel SMSjes (gisteren althans nog wel). Op internet doet mijn Simyo het gelukkig nog wel, ik wil graag mijn beltegoed opwaarderen. Ik sta momenteel in de min, is dat misschien de reden dat ik 1244 niet kan bereiken?Â
Ik zou wel graag willen weten wat de reden van deze verbreking is, voordat ik opwaardeer.Â
Groetjes Hester
Hoi Hester22,
Welkom op het forum!
Ik heb je aansluiting bekeken in het systeem. De opwaardering van 28 februari is volgens ons systeem niet gelukt.
Je aansluiting staat €0,10 in de min dat is de reden dat je niet kan bellen. Ik raad je aan je beltegoed op te waarderen daarna kan je gebruik maken van je aansluiting.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.