.

Beantwoord

'Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld'

  • 23 July 2013
  • 1 reactie
  • 653 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Geachte heer/mevrouw,

Ik heb net mijn simkaart opgewaardeerd met 10 euro en dat ging allemaal zoals het moet.
Daarna wil de ik een sms versturen maar dat lukte net ondanks dat er op de site staat dat ik genoeg beltegoed heb.
Daarna heb ik geprobeert te bellen en toen kreeg ik de melding: 'Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld'.
Ik heb wat gegoogled en ook op het forum gekeken en er stond dat als je na 6 maanden niet Opwaardeert je simkaart wordt geblokkeerd.
Graag wil ik zo snel mogelijk geholpen worden omdat ik op donderdag op vakantie ga en ik graag wil bellen en smsen om dierbaren op de hoogte te houden.

Met vriendelijke groet.
icon

Beste antwoord door Natascha 24 July 2013, 10:38

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Geachte heer/mevrouw,

Ik heb net mijn simkaart opgewaardeerd met 10 euro en dat ging allemaal zoals het moet.
Daarna wil de ik een sms versturen maar dat lukte net ondanks dat er op de site staat dat ik genoeg beltegoed heb.
Daarna heb ik geprobeert te bellen en toen kreeg ik de melding: 'Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld'.
Ik heb wat gegoogled en ook op het forum gekeken en er stond dat als je na 6 maanden niet Opwaardeert je simkaart wordt geblokkeerd.
Graag wil ik zo snel mogelijk geholpen worden omdat ik op donderdag op vakantie ga en ik graag wil bellen en smsen om dierbaren op de hoogte te houden.

Met vriendelijke groet.


Hoi Beab,

Welkom op het forum!
Wat vervelend om te horen dat je niet kan bellen en je wel voldoende beltegoed hebt. Ik zie dat je simkaart actief is op het netwerk en niet is geblokkeerd. Heb je gisteren nadat je had opgewaardeerd ook je toestel uit/aan gezet? Ik raad je aan je toestel uit/aan te zetten mocht dit het probleem niet verhelpen dan raad ik je aan je simkaart in een ander toestel te plaatsen om te kijken of dit het probleem verhelpt. Ik verneem graag je bevindingen en een fijne vakantie.

Reageer