.

Beantwoord

Uitzondering: overstappen van prepaid naar sim only voor minderjarigen

  • 3 April 2014
  • 4 reacties
  • 873 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Hallo,
Ik wil over stappen naar sim only maar hiervoor moet je aangeven dat je 18 of ouder bent. Dat ben ik niet maar mijn ouders vinden het wel goed als ik overstap. Kan ik ergens aangeven dat mijn wettelijke vertegenwoordigers het er mee eens zijn en dat ik dus zelf niet 18 hoef te zijn?
icon

Beste antwoord door Dries 4 April 2014, 13:26

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi BSK,

Het is niet mogelijk een contract af te sluiten als je minderjarig bent 😞 Je ouders kunnen jou ook niet toestemming geven hiervoor. Normaal gesproken is contractovername niet mogelijk bij Simyo, maar dit is een uitzondering. Als één van je ouders een kopie van hun ID én hun bankpas stuurt, zullen wij de gegevens veranderen van je prepaid aansluiting. Je kunt die kopieën in een privébericht naar mij toesturen.

Als dat eenmaal is aangepast, kun je op Mijn Simyo de overstaplink gebruiken. Je stapt dan binnen 48 uur over van prepaid naar sim only.

Heb je nog ergens vragen over of heb ik je dat zo goed uitgelegd?
Hallo,
hartelijk dank! Het is duidelijk en ik zal de kopieën sturen,
groetjes
Badge +6
Hoi BSK,

Helemaal goed, dan helpt Dries je zo verder 🙂
Reputatie 2
Badge +6
Hallo,
hartelijk dank! Het is duidelijk en ik zal de kopieën sturen,
groetjes


Hoi BSK,

Ik heb je privébericht ontvangen en inmiddels al beantwoord :)

We hebben de kopieën goed ontvangen en doorgezet naar de financiële afdeling. Als je nu inlogt op Mijn Simyo zul je zien dat je gegevens zijn aangepast. Je kunt nu de overstaplink gebruiken op de overzichtspagina. Binnen 24 uur wordt de prepaid aansluiting dan omgezet naar sim only :)

Als je nog ergens vragen over hebt, dan horen we dat graag! 🙂

Reageer