.

Beantwoord

Uitzetten Voicemail prepaid, staat nu weer aan?

  • 13 May 2013
  • 3 reacties
  • 653 Bekeken

We hebben voor onze kinderen een Simyo prepaid gekozen, dat leek volgens ons goed bij hun te passen. Standaard staat de voicemail aan, dat willen we niet dus hebben deze uitgezet via Mijn Simyo. Is overzichtelijk om dit te doen en de voicemail stond uit. Nu staat sinds twee weken de voicemail weer aan terwijl ik dit niet heb gedaan. Hoe kan dit?? Ook merk ik nu op dat er kosten worden berekend voor het uit en aanzetten van de voicemail terwijl SIMYO aangeeft dat dit gratis is. De eerste keer staat op mijn verbruiksoverzicht dat voor 12339 12 eurocent is afgeschreven.
19-04-2013 09:46     Gesprek naar 12339     00:00:09       € -0.12

Door dat de voicemail vanzelf weer aan staat heb ik nu weer voor de tweede keer de voicemail weer uitgezet d.m.v. het nummer 12339 te bellen met betreffende mobiele telefoon gaat waarschijnlijk weer 12 eurocent kosten.

Ik heb twee punten waar ik nu bij SIMYO geen goed gevoel bij heb.
1. Waarom wordt er nergens aangegeven dat bij prepaid de voicemail aan en uitzetten geldt kost (waarom zet je niet standaard de voicemail uit voor een nieuwe klant)
2. Waarom staat de voicemail zomaar weer aan, daar maak ik me meer zorgen over dat er dingen gebeuren dat ik zelf niet in de hand heb.

Graag willen wij hierover duidelijkheid hebben, of moeten wij ons toch zorgen maken dat we een verkeerde keuze hebben gemaakt?
icon

Beste antwoord door Charlene 16 May 2013, 12:20

Bekijk originele reactie

3 reacties

Waarom wordt er niet gereageerd door een Simyo medewerker?
Of moet ik op een andere manier mijn situatie uitleggen. We wachten af.
Reputatie 7
Badge +9
Waarom wordt er niet gereageerd door een Simyo medewerker????????????????????????


Daar kan een dag overheen gaan (of langer als er een officiële feestdag roet in het eten gooit).
Badge +8
We hebben voor onze kinderen een Simyo prepaid gekozen, dat leek volgens ons goed bij hun te passen. Standaard staat de voicemail aan, dat willen we niet dus hebben deze uitgezet via Mijn Simyo. Is overzichtelijk om dit te doen en de voicemail stond uit. Nu staat sinds twee weken de voicemail weer aan terwijl ik dit niet heb gedaan. Hoe kan dit?? Ook merk ik nu op dat er kosten worden berekend voor het uit en aanzetten van de voicemail terwijl SIMYO aangeeft dat dit gratis is. De eerste keer staat op mijn verbruiksoverzicht dat voor 12339 12 eurocent is afgeschreven.
19-04-2013 09:46     Gesprek naar 12339     00:00:09       € -0.12

Door dat de voicemail vanzelf weer aan staat heb ik nu weer voor de tweede keer de voicemail weer uitgezet d.m.v. het nummer 12339 te bellen met betreffende mobiele telefoon gaat waarschijnlijk weer 12 eurocent kosten.

Ik heb twee punten waar ik nu bij SIMYO geen goed gevoel bij heb.
1. Waarom wordt er nergens aangegeven dat bij prepaid de voicemail aan en uitzetten geldt kost (waarom zet je niet standaard de voicemail uit voor een nieuwe klant)
2. Waarom staat de voicemail zomaar weer aan, daar maak ik me meer zorgen over dat er dingen gebeuren dat ik zelf niet in de hand heb.

Graag willen wij hierover duidelijkheid hebben, of moeten wij ons toch zorgen maken dat we een verkeerde keuze hebben gemaakt?


Hoi HD Bron,

Je voicemail had je uitgezet op het tijdelijke nummer. Na overzetting van je nummer op 22-4 is deze weer aangegaan, daar had het mee te maken.
Ik heb de technische dienst hier naar laten kijken. Zij hebben de voicemail nu definitief voor je uitgezet.
De kosten die je gemaakt hebt, vergoeden we uiteraard. Ik heb dit bedrag aan je beltegoed toegevoegd.

Heb ik je gerust kunnen stellen hiermee?

Groetjes,

Charlene

Reageer