Beste Simyo,
Helaas heb ik ook twee internet bundels bijna tegelijkertijd gekocht, per eigen fout natuurlijk. (ik woude het verschil tussen de ‘onbeperkt’ & ‘2GB’ vergelijken, maar daar ging het mis.)
In iedergeval, nu merk ik dat ik super traag internet heb, van 0.02 Mb of soms 82 Kb bij een lokale provider en 84 Kb met een andere provider. (Ik ben tijdelijk in het buitenland.)
Zou jullie misschien de ‘onbeperkte’ bundel kunnen verwijder van mij bestelling of opmaken of weghalen?
Mijn oplossing tot nu toe, is een tweede Simyo prepaid kaart te gebruiken met een 2GB bundel (06 XXXXXXXX). Dan is de snelheid prima. (18Mb !)
Maar als dat bundel op is, zou ik liever mijn eigen sim kaart gebruiken als het kan.
(06 XXXXXXXX)
Ik vraag géén geld van jullie terug, de fout was van mij.
Alvast zéér bedank
voor jullie hulp hiermee.
dumascon