.

Vraag

Twee prepaid internet bundels gekocht - per eigen foutje, maar leverde super traag internet op

  • 9 May 2024
  • 3 reacties
  • 18 Bekeken

Badge +2

Beste Simyo,

Helaas heb ik ook twee internet bundels bijna tegelijkertijd gekocht, per eigen fout natuurlijk. (ik woude het verschil tussen de ‘onbeperkt’ & ‘2GB’ vergelijken, maar daar ging het mis.)

In iedergeval, nu merk ik dat ik super traag internet heb, van 0.02 Mb of soms 82 Kb bij een lokale provider en 84 Kb met een andere provider. (Ik ben tijdelijk in het buitenland.)

Zou jullie misschien de ‘onbeperkte’ bundel kunnen verwijder van mij bestelling of opmaken of weghalen?

Mijn oplossing tot nu toe, is een tweede Simyo prepaid kaart te gebruiken met een 2GB bundel (06 XXXXXXXX). Dan is de snelheid prima. (18Mb !)

Maar als dat bundel op is, zou ik liever mijn eigen sim kaart gebruiken als het kan.
(06 XXXXXXXX)

Ik vraag géén geld van jullie terug, de fout was van mij.

Alvast zéér bedank
voor jullie hulp hiermee.

dumascon


3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @dumascon,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen! Ik wil je er wel op wijzen dat dit een openbaar forum is wat toegankelijk is voor iedereen. Ik heb daarom je 06-nummer uit je bericht verwijderd. Let hier alsjeblieft goed op in de toekomst voor je eigen veiligheid!

Zou je mij een privébericht willen sturen met je persoonlijke gegevens? Dan help ik je graag verder.

Groetjes,
Roeqajja

Badge +2

Hoi Roeqajja, 

Zeer bedankt voor je reactie en voor het veilig stellen van mijn bericht. Dat was erg onhandig van mij!

Van ochtend probeerde ik mijn ‘normaal’ sim, met de 2 GB bundel, en had ik een redelijk en gebruikelijk snelheid. 🤗  (Ik hope dat het zo blijft.  🤞)

Alles Beste,

dumascon

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @dumascon,

Bedankt voor je reactie.

Wat fijn om te horen dat het uiteindelijk is gelukt! Ik wens je een mooie dag verder. 😊

Groetjes,
Roeqajja

Reageer