.

Beantwoord

Tros Radar Simyo Prepaid Rood Staan

  • 9 December 2013
  • 7 reacties
  • 982 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 5 reacties
Zojuist is er een Radar uizending geweest over het Rood kunnen staan met de Simyo Prepaid kaart.  

Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen tzt .





 
icon

Beste antwoord door Alex 10 December 2013, 17:13

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Rolf,

Het klopt dat het een item was gisteravond. Sommige klanten ervaren het afmaken van een gesprek als iets prettigs, maar het kan ook tot vervelende situaties leiden. Simyo stelt zich in ieder geval coulant op zoals ook in het statement stond aangegeven.

Groetjes,

Alex
Het is veel netter als je standaard niet negatief kan staan maar als consument dit moet aanvinken. Eventueel met max bedrag. Je wilt toch niet als consument een factuur van 100 euro ontvangen? Hierdoor is de naam prepaid niet meer van toepassing.
Reputatie 7
Badge +9
Radar had alle kanten in hun uitzending behandeld. Simyo biedt het doorbellen als dienst aan en misschien is dat, zoals radar ook al zei, meer een beperking van Simyo's systeem. Simyo's systeem is niet in staat om tijdig de verbinding te sluiten. "It's not a bug, it's a feature" zeg maar. Ik hoop dan ook dat ze gaan oplossen, maar zulke systemen zijn vaak niet 1-2-3 veranderd. Als het echt een feature is: Maak er een aan/uit-schuifje van...

Ik had overigens hier al een topic aangemaakt over de uitzending.
Reputatie 5
Badge +11
Het is veel netter als je standaard niet negatief kan staan maar als consument dit moet aanvinken. Eventueel met max bedrag. Je wilt toch niet als consument een factuur van 100 euro ontvangen? Hierdoor is de naam prepaid niet meer van toepassing.

Hoi Robert1000, welkom op het Simyo forum :)

Eventueel aanvinken om rood te staan zou erg handig zijn, maar niet mogelijk, ben ik bang. Zoals eerder gezegd wordt er coulant omgegaan met onverwachte of vervelende situaties. Onze klanten hoeven niet bang te zijn voor een factuur in ieder geval.
Behalve het rood staan is prepaid bij Simyo gewoon prepaid zoals prepaid bedoeld is, en sturen we geen factuur.
Reputatie 5
Badge +11
Radar had alle kanten in hun uitzending behandeld. Simyo biedt het doorbellen als dienst aan en misschien is dat, zoals radar ook al zei, meer een beperking van Simyo's systeem. Simyo's systeem is niet in staat om tijdig de verbinding te sluiten. "It's not a bug, it's a feature" zeg maar. Ik hoop dan ook dat ze gaan oplossen, maar zulke systemen zijn vaak niet 1-2-3 veranderd. Als het echt een feature is: Maak er een aan/uit-schuifje van...

Ik had overigens hier al een topic aangemaakt over de uitzending.


Hi Groentjuh,

Zoals eerder gezegd, een schuifje als optie op Mijn Simyo zou erg fijn zijn, maar
zulke systemen zijn vaak niet 1-2-3 veranderd.
Hallo allemaal,

Ik heb een prepaid kaart van Simyo en ervaar de communicatie van Simyo juist uiterst positief.
Als er nog slechts 2 euro beschikaar is, word je daarvan keurig op de hoogte gesteld.
Het is en blijft natuurlijk de verantwoordelijkheid van de beller om zich bewust te zijn van het saldo op zijn/haar prepaid kaart.
Wellicht een tip voor Simyo is om een plafond in te bouwen aan het negatief saldo, (Bijvoorbeeld 50 euro)
Dit voorkomt torenhoge rekeningen.

Met vriendelijke groet,

Donkevoort
Badge +8
Hallo allemaal,

Ik heb een prepaid kaart van Simyo en ervaar de communicatie van Simyo juist uiterst positief.
Als er nog slechts 2 euro beschikaar is, word je daarvan keurig op de hoogte gesteld.
Het is en blijft natuurlijk de verantwoordelijkheid van de beller om zich bewust te zijn van het saldo op zijn/haar prepaid kaart.
Wellicht een tip voor Simyo is om een plafond in te bouwen aan het negatief saldo, (Bijvoorbeeld 50 euro)
Dit voorkomt torenhoge rekeningen.

Met vriendelijke groet,

Donkevoort


Hoi donkevoort,

Ik heb jouw (fijne) reactie al in een ander topic beantwoord.

Groetjes,
Charlene

Reageer