.

Beantwoord

Tip een vriend geen €5,- ontvangen

  • 11 October 2012
  • 4 reacties
  • 480 Bekeken

Hallo,

Ik heb ruim 1,5 week geleden een kennis getipt over Simyo via een e-mail via jullie website. Ik weet dat zij zich op september heeft aangemeld voor Simyo , maar ik heb nog niet het kado van € 5 gekregen. Wanneer komt dat?

Met vriendelijke groet,

A. Coenders
icon

Beste antwoord door Natascha 12 October 2012, 14:43

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +6
Beste Acoenders,

Welkom op het forum!
Wanneer er niet via de link is besteld dan ontvangt de tipper helaas niet de €5,- beltegoed net als de getipte die dit niet ontvangt.
Je kennis heeft de simkaart niet via de link in de email besteld dat is de reden dat je de €5,- niet hebt ontvangen.
Probeer te vergeefs een vrien uit te nodigen om simyo te gebruiken, wel 10x geprobeerd via de site een mailtje te laten versturen maar de mailtje willen maar niet aankomen.

Is niet erg handig als je nieuwe klanten wilt.
bij  mij werkt het ook niet, niet met firefox, niet met chrome en ook niet met IE.
Heb ook verschillende mailadressen geprobeerd, zelfs om te testen een nieuw mailadres aangemaakt bij gmail.
mag alemaal niet baten.

ik denk dat simyo genoeg klanten heeft en de problemen al 2 maanden niet op lost.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Paulus,

In ons systeem kan ik zien dat je verschillende keren de 'tip een vriend' link hebt gebruikt. Blijkbaar komen de emails niet aan. Kan je mij daarom een privé bericht sturen en je inloggegevens doorgeven? Ik zou dit graag even willen testen met de technische dienst.

Groetjes,

Alex

Reageer