.

Beantwoord

Tip een vriend

  • 20 January 2013
  • 7 reacties
  • 593 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Een bekende van mij belt al met Simyo en heeft mij uitgenodigt om ook Simyo te gaan gebruiken.
Volgens Simyo zouden wij na mijn 1e gesprek allebei €5,- extra beltegoed cadeau ontvangen! Ik heb gereageerd via de link in de mail waarin ik de uitnodiging ontvangen heb. Op 9-1-2013 heb ik mijn eerste gesprek gevoerd.
Tot op heden hebben we beide geen beltegoed cadeau gekregen. Hoe zit dat?
icon

Beste antwoord door Natascha 21 January 2013, 16:00

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge +6
Hoi Tonie,

Welkom op het forum!
Kan jij mij in een privé bericht voorzien van het telefoonnummer van je kennis zodat ik dit voor je kan gaan nakijken.
Hallo Natascha,

Ik weet niet precies wat je met privé bericht bedoelt. Wordt hier het contactformulier mee bedoelt?
Heb daarom dat formulier ingevuld, heb daar ook het telefoonnummer van mijn kennis ingevuld.
Ik heb nu een ticketnummer  gekregen, het nummer is: #356382.

Groet Tonie.
Badge
hallo ,  ik wil ook 2 abonnees aanbrengen!  krijg ik dan nog die tip een vriend !

gr


draadje
Badge +6
Hallo Natascha,

Ik weet niet precies wat je met privé bericht bedoelt. Wordt hier het contactformulier mee bedoelt?
Heb daarom dat formulier ingevuld, heb daar ook het telefoonnummer van mijn kennis ingevuld.
Ik heb nu een ticketnummer  gekregen, het nummer is: #356382.

Groet Tonie.


Hoi Tonie,

Op 4 januari hebben jullie beide de €5,- gekregen voor de tip een vriend actie.
Badge +6
hallo ,  ik wil ook 2 abonnees aanbrengen!  krijg ik dan nog die tip een vriend !

gr


draadje


Hoi Draadje,

Het tippen van een vriend is alleen voor de prepaid van Simyo. Bij een abonnement werkt dit niet.
Hallo, Natascha,

Bedankt voor je speurwerk.
Ik en mijn kennis hebben inderdaad op 4-1 beide de €5,- gekregen. Ik heb het terug gevonden op de verbruikpagina. In eerste instantie kon ik dit niet vinden maar door bovenaan een andere datum in te tikken kwam dit op het scherm.

Probleem was dat we op het verkeerde been zijn gezet doordat er geen sms is binnen gekomen van Simyo omtrent het bijgeschreven bedrag van €5,-

In elk geval bedankt voor de moeite, hiermee wil ik dit topic beëindigen.

Groet Tonie.
Badge +6
Hoi Tonie,

Graag gedaan en fijne dag!

Reageer