.

Beantwoord

Teveel afgeschreven

  • 21 December 2012
  • 5 reacties
  • 334 Bekeken

Beste,

Wij hebben 2 simyo prepay kaarten in huis en het opwaarderen ging op mijn eigen inlog ging het wel goed maar op die van mijn vrouw niet.

Nu zag ik ook dat er € 20,00 teveel afgeschreven is van mijn rekening.
Er stond +/- € 3.60 beltegoed op, ik heb dat met € 20,00 opgewaardeerd, vandaag is er voor de internet maandbundel nogmaals € 20,00 geincaseerd en het beltegoed staat nu op € - 3,84. Dat betekend dus dat er € 20,00 verdwenen is. Dit betreft nr: S.H.Kung.
Kan dit ook gecorigeerd worden?
icon

Beste antwoord door Wayne 24 December 2012, 12:33

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum hkung77,

Volgens onze gegevens is de aansluiting waar je aan refereert voor het laatst opgewaardeerd op 11-11-2012. Zou je ons per email een betaalbewijs (in de vorm van een printscreen) kunnen versturen van de afschrijvingen zodat wij voor jou kunnen controleren waar deze aan gekoppeld zijn?
Deze aansluiting heb ik met nieuw, nu stond op jullire website dat er maar 5 euro afgeschreven zou worden. 

Waarom is er gelijk 20 Euro afgeschreven?? nummer is . Het argument dat ik dat zelf gedaan heb , klopt niet. Ik ben met de nieuwe kaart nog niet eens het Simyo domein binnen geweest!
Badge +6
Hoi Hkung77,

Bij het telefoonnummer dat eindigt op 696 zie ik niet in het systeem dat er €20,- voor is afgeschreven. Kan je mij voor zien van een betaalbewijs dan kan ik dit laten uitzoeken.
ik heb een jpg vd rekening (mijn creditcard) maar bevestig (of attach) ik dan?😕
je kunt alleen maar de URL (heb ik niks aan) opgeven onder 'image'
Reputatie 2
Badge +1
Hey hkung77,

Je kan het bewijs per email versturen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email].

Reageer