Skip to main content
Ik heb voor mijn dochter ooit een prepaid aangeschaft.

Toen was ze nog 14 jaar.

Nu kan ze het zelf gaan betalen en wil ik het abonnement omzetten naar sim only .

De naam en rekeningnummer veranderen natuurlijk , hoe moet ik dit doen ?
Volgens mij is het gemakkelijkste om een nieuw abonnement aan te vragen, daarbij aan te geven dat je nummerbehoud wilt en dan de gegevens invullen van haar prepaid simkaart.
Hoi Lukky59,



Leuk dat je dochter nu een abonnement neemt 🙂 Wat gaat de tijd toch snel, hé? Je kunt dit aanpakken op twee manieren: je kunt de tenaamstelling wijzigen van de aansluiting door een e-mail te sturen naar klantenservice@simyo.nl. Hierin voeg je een kopie van jouw eigen ID en dat van je dochter. Binnen enkele dagen staat de Prepaid aansluiting dan op haar naam. Vanaf dat punt is het heel makkelijk. Ze logt dan in op Mijn Simyo, en gaat naar Instellingen > Beltegoed & tarieven > Overstappen naar Sim Only. Als ze alle stappen volgt, wordt haar aansluiting binnen twee werkdagen omgezet! Voilà: een abonnement is geboren.



Ik zie dat jij hierover ook hebt gemaild. Als je een kopie van jouw identificatiebewijs én een kopie van het identificatiebewijs van je dochter naar mijn collega terug mailt, dan kan dit meteen in werking worden gezet.



De andere weg kan ook! Dat is wat Raytje suggereert. Je kunt namelijk een nieuwe bestelling plaatsen op de Simyo website. Haar gegevens vul je dan in, en bij nummerbehoud toets je het nummer in van de Prepaid aansluiting. Dit proces duurt allemaal hooguit een week!



Er leiden meerdere wegen naar Rome, Lukky59 🙂 Laat je me weten waar je voor kiest?



@ Raytje: Dankjewel voor je antwoord!



Groetjes,

Jihane

Reageer