.

Beantwoord

Tenaamstelling veranderen (prepaid)

  • 14 April 2014
  • 3 reacties
  • 508 Bekeken

Hallo,
Ik heb een account op simyo. Het is een prepaid nummer dat van mij is. En het account staat op naam van mn moeder.
Ik zou dat graag willen veranderen, mijn vraag is kan dat ook?

Groetjes,
Johan
icon

Beste antwoord door Dries 15 April 2014, 14:31

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi JohanT,

Wat leuk dat je je vraag op het forum stelt 🙂 Welkom!

Bij Simyo is het niet mogelijk om de tenaamstelling van een contractant te veranderen. Bij een prepaid aansluiting, zoals die van jou, maken we daar wel een uitzondering in. Dat komt omdat je bij een prepaid aansluiting geen contract ondertekent 🙂 Er zijn wel twee voorwaarden waaraan je moet voldoen. Je dient de mail te versturen vanaf het e-mailadres dat nu bij ons bekend is. De andere voorwaarde is dat je 18 jaar of ouder bent. Voldoe je hier niet aan, dan kunnen we helaas niet de tenaamstelling voor je veranderen... :(

Voldoe je hier wel aan, dan heb ik twee dingen van je nodig. Een kopie van je ID en een kopie van je bankpas. Je kunt dit mailen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email]. Als je een mail stuurt, ontvang je een ticketnummer van ons. Zou je dat ticketnummer naar mij door willen sturen? Ik kan je mail dan terugvinden en zal ervoor zorgen dat je tenaamstelling wordt aangepast door de financiële afdeling.

Ik wacht op je ticketnummer! 🙂
Ik ben geen 18 jaar. Ik ben nog maar 13, maar mn moeder vindt het ook goed als ik het verander. En alsnog je moet toch een kopie van mn ID en Bankpas hebben. Dus het wordt hem denk ik niet zo te lezen.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi JohanT,

Helaas moet je bij Simyo 18 jaar of ouder zijn om een aansluiting op je eigen naam te hebben. Dat betekent dat de tenaamstelling van de prepaid aansluiting die jij gebruikt niet aangepast kan worden naar jouw naam.

Ach, de enige plek waar je ziet dat het eigenlijk van je moeder is, is op Mijn Simyo. Is toch niet zo heel erg?

Reageer