.

Beantwoord

Telt internet verbruik voor het behoud van je nummer voor 6 maanden?

  • 11 August 2016
  • 6 reacties
  • 131 Bekeken

Hi, als ik internet verbruik, is dat dan voldoende voor het behouden van mijn nummer voor de komende 6 maanden of moet ik perse opwaarderen of een SMS sturen cq bellen
icon

Beste antwoord door Anonymous 11 August 2016, 21:18

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Nee, datagebruik telt niet mee voor behoud van je aansluiting.

Opwaarderen hoeft niet. Je moet gewoon eenmaal per 6 maanden of een uitgaand telefoontje plegen of een sms versturen. Dat is echt alles. Dat is ook nog eens goedkoper als data gebruiken....
Oke, dank voor je reactie; wellicht goedkoper, maar erg onhandig als je sim in een tablet zit.
Bijzonder dat dit het beleid is, ik gebruik toch de SIM en heb betaald voor het tegoed. Hoe ik dat doe is toch aan mij, niet aan SIMYO
Reputatie 7
Ik begrijp je reactie, maar wat je over het hoofd ziet, is dat Simyo feitelijk alleen een telefonieprovider is en dat ze ook internet/data leveren.
@Beiden.
Ook internetgebruik telt bij het houdbaar houden van je nummer.

https://forum.simyo.nl/prepaid-68/wordt-prepaid-tegoed-geldig-gehouden-mb-dagbundel-genoeg-per-6-mnd-poll-31707

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoe-lang-is-mijn-beltegoed-geldig-243?c=81
Reputatie 7
Friesian, bedankt voor je aanvulling! Ik sta met mijn mond vol tanden.....:(:$
Reputatie 7
Badge +10
Hoi MCBHH,

Goede vraag! 🙂 Ik zie dat het antwoord al is gegeven: ook internetverbruik geldt als verbruik waarmee je je aansluiting actief kunt houden. Dit kun je controleren door naar je laatste verbruik te kijken. Jij hebt op 10 augustus (gisteren dus!) internet verbruikt. Maar je laatste verbruik daarvoor, was op 25 februari. Toen heb je namelijk al opgewaardeerd 🙂

Het idee van die zes maanden is simpelweg dat we vragen om een teken van leven 🙂 Een SMS, telefoongesprek, MB, opwaardering, aanschaf van een internetbundel... Alles telt!

Heb je hier nog andere vragen over?

@ Friesian en RicoK: Dank voor de hulp!

Groetjes,
Jihane

Reageer