Mijn toestel is gestolen, heb mijn simkaart geblokeerd... nieuwe aangevraagd.
Nu wil ik mijn Simyo rekening betalen,. maar ik kan nu niet internet bankieren want ik kan nu kan ik mijn TAN code niet via mijn telefoon ontvangen!
what to do?Â
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum Carlos M.,
Volgens onze gegevens heb je de simkaart reeds geblokkeerd maar nog geen vervangende simkaart aangevraagd. Wij adviseren jou om de vervangende simkaart aan te vragen via het tabblad selfservice op je persoonlijke pagina via www.simyo.nl. Zodra je de vervangende simkaart ontvangt, zal je er wederom toe in staat moeten zijn om jouw TAN codes te ontvangen.
Volgens onze gegevens heb je de simkaart reeds geblokkeerd maar nog geen vervangende simkaart aangevraagd. Wij adviseren jou om de vervangende simkaart aan te vragen via het tabblad selfservice op je persoonlijke pagina via www.simyo.nl. Zodra je de vervangende simkaart ontvangt, zal je er wederom toe in staat moeten zijn om jouw TAN codes te ontvangen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.