.

Beantwoord

Tegoed opvragen via mobiel

  • 27 June 2013
  • 3 reacties
  • 671 Bekeken

Hallo,

Ik ben nieuw bij Simyo en het lijkt me al heel goed te bevallen! :-)

Ik zou het wel handig vinden dat als ik ergens bel, dat ik gelijk kan kijken hoeveel ik betaald heb. Meestal bijvoorbeeld door de beltoets *101#.
Nou heb ik deze optie hier nog niet gevonden, is het bij jullie ook mogelijk om mijn tegoed op te vragen via mijn mobiel?

Alvast bedankt!!
Groetjes, Sven
icon

Beste antwoord door Charlene 1 July 2013, 09:14

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +8
Hallo,

Ik ben nieuw bij Simyo en het lijkt me al heel goed te bevallen! :-)

Ik zou het wel handig vinden dat als ik ergens bel, dat ik gelijk kan kijken hoeveel ik betaald heb. Meestal bijvoorbeeld door de beltoets *101#.
Nou heb ik deze optie hier nog niet gevonden, is het bij jullie ook mogelijk om mijn tegoed op te vragen via mijn mobiel?

Alvast bedankt!!
Groetjes, Sven


Hoi Sven2595,

Welkom op het forum en welkom bij Simyo :)
Blij om te horen dat het tot nu toe goed bevalt.

Simyo kent de optie 'Opwaarderen via je Mobiel' waarbij je de hoogte van het beltegoed kunt beluisteren door te bellen naar 1244.
Om gebruik te kunnen maken van de optie Opwaarderen via je Mobiel, zet je de optie eerst aan op 'Mijn Simyo'. Hiervoor moet wel je bankrekening geactiveerd zijn. Daarmee geef je Simyo eenmalig een machtiging om bedragen af te schrijven wanneer je hier opdracht toe geeft.
Daarna kun je de optie 'Opwaarderen via je Mobiel' aanzetten en gebruiken. Je maakt dan een opwaardeercode aan, zodat je te allen tijde vanaf verschillende lijnen kunt opwaarderen. Onthoud de code goed; deze wordt nergens genoteerd of opgeslagen.
Wanneer je belt naar 1244, kun je de hoogte van het beltegoed opvragen en opwaarderen wanneer je wil.

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,
Charlene
Heel erg bedankt voor dit antwoord! 🙂 Ik ga het doen en ik denk dat mijn vraag goed beantwoord is!
Badge +8
Heel erg bedankt voor dit antwoord! 🙂 Ik ga het doen en ik denk dat mijn vraag goed beantwoord is!

Ok Sven2595,

Fijn om te horen 🙂 En als je nog eens iets te vragen of te melden hebt, weet je ons te vinden nu.

Groetjes,
Charlene

Reageer