Ik kreeg een e-mail-bericht van Simyo met de vraag hoe het komt dat ik "enige tijd geleden voor het laatst heb gebeld met Simyo". Dat klopt helemaal niet ik heb de afgelopen week enige keren gebeld.
Vervolgens kon ik doorklikken om mijn redenen op te geven, helaas kon ik dat nergens melden. Er verscheen nergens een knop dat ik dit kon melden. Daarom meldt/vraag ik het maar in dit forum.
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum Sjaantje,
Ik heb jouw verbruik nagekeken en ben inderdaad tot de conclusie gekomen dat je recent gebruik van jouw aansluiting gemaakt hebt. De email heeft het verbruik waarschijnlijk gekruist.
Ik heb jouw verbruik nagekeken en ben inderdaad tot de conclusie gekomen dat je recent gebruik van jouw aansluiting gemaakt hebt. De email heeft het verbruik waarschijnlijk gekruist.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.