.

Beantwoord

Startpakket nog niet ontvangen, hoe los ik dit op?

  • 7 March 2015
  • 9 reacties
  • 406 Bekeken

Alles volgens de regels besteld.
Op 27-02-2015 is de cent van mijn rekening afgeboekt.
Op "My Simyo" zijn alle gegevens in orde en staat er ruim voldoende geld op de account.
Ik heb echter het start pakket nog steeds niet ontvangen!
icon

Beste antwoord door Ruud 9 March 2015, 12:30

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Helmut,

Vervelend dat je nog niet jouw sim startpakket hebt ontvangen.
Je wilde er zeker vanaf dit weekend al gebruik van kunnen maken, en je daar ook op ingesteld.

Ik raad je daarom ook aan, om op de volgende link te drukken: http://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-heb-nog-geen-startpakket-ontvangen-38?c=22.
Hierin staan punten die je kunt controleren, van waar het eventueel fout kan zijn gegaan.
Klopt alles, neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice!
Dat kan ook telefonisch, via telefoonnummer 0900 - 8090 (35 cent, per gesprek)

Hoop je zo voldoende te hebben geholpen.
Hopelijk heb je dan snel jouw startpakket in huis!
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Helmut H.,

Welkom bij Simyo en op ons forum:D

Ik zie dat jouw aansluiting inclusief simkaart zelfs al op 25 februari besteld is.😕 De 1ct betaling is van later, voor het koppelen van jouw rekeningnummer aan je prepaid aansluiting.
Op "My Simyo" zijn alle gegevens in orde
Er van uitgaande dat je hierbij ook je adresgegevens hebt nagekeken, heb ik je kosteloos een nieuwe simkaart opgestuurd.;) Deze werkt direct na activatie op Mijn Simyo> instellingen en simkaart.

Kun je mij laten weten of je deze simkaart wel hebt ontvangen?

@MichD, dankjewel voor je hulp! Op het forum helpen wij ook graag mensen, doorverwijzen naar de telefoon is niet per se nodig;)
Hallo Ruud,

Ik ben diep onder de indruk van deze snelle reaktie en de perfecte service!
Dit sterkt mij in de overtuiging dat ik met Simyo een goede keuze gemaakt hebt.

We hebben echter een klein probleem en wel het volgende:
Zelf verblijf ik momenteel in Spanje. Ik had aan de thuisblijvers gemeld dat er een Simkaart onderweg was maar dat is thuis onderling niet doorgegeven. Persoon A had geen post van Simyo gezien terwijl persoon B de envelop ontvangen en alvast in de handbagage had gedaan om mee te nemen naar Spanje. A wist niets van de aktie van B.
Wat doen we nu met de nieuwe simkaart die jullie zo snel opgestuurd hebben?
Mijn excuses voor deze complicatie.

Hartelijke groeten,
Helmut H

PS. Twee kaarten voor een nummer kan best handig zijn, maar ik denk dat dat niet mogelijk is?
Reputatie 5
Badge +10
je handigheid is eigenlijk niet zo handig.
je kan namelijk geen 2 simkaarten tegelijk gebruiken.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Helmut H.,

Fijn dat je hem toch hebt ontvangen! Ik begrijp dat er miscommunicatie was bij de thuisblijvers. De nieuwe simkaart is vanochtend al verstuurd. Ik kan deze helaas niet meer annuleren.

Je kunt de simkaart die nu onderweg naar Spanje is houden. Het activeren van deze simkaart gaat waarschijnlijk niet helemaal goed, omdat er in totaal twee zijn verzonden.

Wil je het ons laten weten wanneer de simkaart Spanje heeft bereikt? 😮 Onze technische afdeling gaat deze dan handmatig activeren.

maikel.martens heeft het al verteld:
je handigheid is eigenlijk niet zo handig.
je kan namelijk geen 2 simkaarten tegelijk gebruiken.


Het is niet mogelijk om twee simkaarten te koppelen aan één 06-nummer. Eentje vervalt dus automatisch.

Geef je het aan ons door wanneer je je nieuwe simkaart hebt? 🙂
Hallo Naomi en Ruud,

De simkaart is nu bij mij in Spanje, nog even ten overvloede het is nummer 6884****.
Gaarne een berichtje als hij geactiveerd is.
Wat moeten we doen met die andere kaart?

Nogmaals mijn excuses voor dit gedoe.

Vriendelijke groeten,

Helmut Heemskerk
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Helmut H.

Wat een heerlijk bericht dat je in España zit. Je bovengenoemde simkaart is actief:D Mocht hij nog niet direct een Spaans netwerk te pakken krijgen. Kun je dan eens je toestel opnieuw starten. Zo meld je telefoon zich aan bij het netwerk. Wat ook kan helpen is handmatig verschillende netwerken selecteren. Zo kun je zien welke het beste werkt op jouw locatie;)

De tweede simkaart kun je bewaren. Zolang je deze niet activeert, gebeurt er ook niets.;) Is alles zo duidelijk?
Hallo Ruud,

Alles is duidelijk, alles werkt.
Nogmaals bedankt en sorry for the trouble.
 
Hartelijke Groeten,

Helmut
Reputatie 5
Badge +11
Hey Helmut H.,
Fijn dat je 't nog even laat weten :o
Enne
sorry for the trouble.

Daar zijn we juist voor 🙂

Reageer