.

Beantwoord

Stappen ter verduidelijking mbt activeren simkaart

  • 25 March 2013
  • 5 reacties
  • 297 Bekeken

Reputatie 7
Mijn ouders hebben Simyo Prepaid aangevraagd. De aangevraagde bundels zijn zichtbaar in hun Mijn Simyo. De simkaart met het tijdelijke nummer hebben ze al thuis. Totdat het nummerbehoud is ingegaan proberen ze eerst nog het restant beltegoed van hun huidige provider op te bellen. Op woensdag 27-03 wordt het nummer overgezet.

Hun huidige Simyo simkaart met het tijdelijke nummer moet eerst nog via hun Mijn Simyo worden geactiveerd? Zodat woensdag het tijdelijke nummer wordt omgezet in hun huidige nummer?

Zijn er consequenties aan verbonden als hun Simyo simkaart om wat voor reden dan ook pas wordt geactiveerd nadat het nummerbehoud is overgezet?
icon

Beste antwoord door Alex 26 March 2013, 16:27

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi RicoK,

Op de nummerbehoud datum, kan het inloggen mogelijk even niet werken. Dat komt omdat je telefoonnummer dan wordt overgezet. Op de achtergrond worden dan ook de inlog gegevens gewijzigd. Het is echter niet nodig om een prepaid simkaart te activeren. Bij een prepaid aansluiting heb je ook geen bundels. Weet je zeker dat het om Simyo prepaid gaat?

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Hey Alex,

Dank voor je reactie.

Dat je een prepaidsimkaart niet hoeft te activeren was ik me niet van bewust.

Ja, ik weet zeker dat mijn ouders en ik prepaid voor hen hebben besteld. Zij hebben de startbundel van € 7,50 (€ 5,00 + € 2,50) plus een bundel van € 15,00 (€ 10,00 + € 5,00).

Ik heb van mijn ouders alle e-mails doorgestuurd gekregen en zal het e.e.a. nauwgezet monitoren. 🆒 Ik zal o.a. de mogelijkheid tot dataverbruik uitzetten. :rolleyes:
Reputatie 2
Badge +1
Hey RicoK,

Mocht je iets willen weten over deze aansluitingen, dan weet je ons te vinden!
Reputatie 7
Dank je Wayne,

Vooralsnog heb ik hele tevreden ouders! Het nummerbehoud is correct doorgevoerd, het beltegoed staat juist en mijn vader heeft al zijn Mijn Simyo pagina uitgeplozen (!!). En dat zonder mijn hulp er bij te halen....🆒.

Ik verwacht dat het aantal tevreden Simyo-aansluitingen met één kan worden verhoogd.:D
Badge +6
Hoi RicoK,

Fijn te horen dat je ouders tevreden zijn. Mochten ze vragen hebben dan weet je ons te vinden.

Reageer