Alhoewel ik automatisch opwaarderen had geactiveerd bleek het automatisch opwaarderen niet te worden uitgevoerd en kon niet worden gebeld. Toen opnieuw opwaarderen aangezet maar ik krijg een email met de melding: "Je hebt ervoor gekozen om te stoppen met het automatisch opwaarderen van je Simyo beltegoed. Als je je bedenkt, kun je deze optie altijd weer activeren op Mijn Simyo"
Waarom krijg ik deze melding en niet een melding dat automatisch opwaarderen is geactiveerd? Ik kan ook nergens zien of automatisch opwaarderen staat geactiveerd.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Theo27,
Welkom op het Simyo forum.
Wat vervelend dat er onduidelijkheden zijn omtrent het automatisch opwaarderen.
De optie automatisch opwaarderen staat aan. Door een wijziging heeft de optie gister even uitgestaan, waardoor er automatisch een e-mail is gestuurd over het stoppen met automatisch opwaarderen. Mijn excuses voor de verwarring.
Als je inlogt op Mijn Simyo.nl en vervolgens naar 'Instellingen > Beltegoed & Tarieven' gaat, zul je zien dat je beltegoed automatisch wordt opgewaardeerd.
Laat je me weten of je dit hebt gevonden?
Groetjes,
Sean
Welkom op het Simyo forum.
Wat vervelend dat er onduidelijkheden zijn omtrent het automatisch opwaarderen.
De optie automatisch opwaarderen staat aan. Door een wijziging heeft de optie gister even uitgestaan, waardoor er automatisch een e-mail is gestuurd over het stoppen met automatisch opwaarderen. Mijn excuses voor de verwarring.
Als je inlogt op Mijn Simyo.nl en vervolgens naar 'Instellingen > Beltegoed & Tarieven' gaat, zul je zien dat je beltegoed automatisch wordt opgewaardeerd.
Laat je me weten of je dit hebt gevonden?
Groetjes,
Sean
Ok, gezien. Bedankt
Super! Fijn dat je het hebt gevonden :)
Als je nog andere vragen hebt, horen wij dat graag.
Groetjes,
Jihane
Als je nog andere vragen hebt, horen wij dat graag.
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.