.

Beantwoord

SMSdienst vraagt beltegoed, hoe stop ik dit?

  • 25 December 2015
  • 6 reacties
  • 208 Bekeken

Deze avond heb ik een mail van AH ingevuld ...WAARSCHIJNLIJK ben ik in een nepmail getrapt. Er werd daarna meteen gevraagd om 3,00 ! Grrrr.
Nu blijkt mijn beltegoed te weinig te zijn .Maar wat gaat er nu gebeuren als ik mijn beltegoed opwaardeer ?
En is het wel éénmalig te zijn ? Hoe blokkeer is deze dienst ?
Het is me ( gelukkig) nog nooit eerder overkomen dus weet niet hoe zoiets gaat.Kan iemand mij goed adviseren ?
Mijn vriendelijke dank !
icon

Beste antwoord door Estelle 27 December 2015, 11:52

Bekijk originele reactie

6 reacties

Blokkeren van het betreffende nummer kan via http://www.payinfo.nl/. Dat is iets wat ik als eerste zou doen.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Antoinette56,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik heb jouw vraag verschillende keren langs zien komen met dezelfde afzender. Als je nu je beltegoed opwaardeert, kan het zijn dat je opnieuw sms'jees krijgt. Helaas kan ik niet inzien of de berichten eenmalig zijn. Ik raad je inderdaad aan om STOP te sms'en naar hetzelfde nummer. Daarnaast kun je de afzender via deze site blokkeren op je aansluiting.

Laat je me even weten of het gelukt is om het te stoppen?

Groetjes,
Estelle

Bedankt voor je goeie hulp, Raytje!
Dankjewel. Ik heb het bericht maar 1 x geplaatst. .Raar dat het vaker voorbij komt .
Ik heb eergisteren toch maar opgewaardeerd en er is niets meer afgeschreven deze dagen . GELUKKIG !
DANKJEWEL voor het advies.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Antoinette56,

Dat is goed om te zien! Graag gedaan namens Estelle.

Vanuit hier heb ik ook een blokkade toegevoegd op deze betaalde smsdiensten. Dit hoort netjes aan te staan op jouw simkaart. Je hoeft je vanaf nu geen zorgen meer te maken over eventuele kosten hiervoor! Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?

Groetjes,
Angela
GEWELDIG !!! SUPER BEDANKT. Fijne jaarwisseling en een mooi 2016 toegewenst.
Hartelijke Groet, Antoinette
Reputatie 5
Badge +8
Graag gedaan 🙂 En jij natuurlijk ook een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig 2016 toegewenst!

Groetjes,
Sean

Reageer