Skip to main content
Stel dat een klant van jullie pre-paid heeft, is het bel tegoed wat die persoon op de simkaart gezet heeft dan onbeperkt geldig of hanteerd Simyo dezelfde regeltjes als de overige providers, dat je 1 keer per jaar je bel tegoed diend op te waarderen.?
Bij Simyo is het tegoed onbeperkt, mits je maar, even uit mijn hoofd, minimaal 1x per 6 maanden gebruik maakt van je aansluiting d.m.w. een uitgaand telefoongesprek of SMS.
Hoi P.Th. de Treek,



Wat leuk dat jij vraag hier stelt 🙂 Ik heb je bericht verplaatst naar het subforum 'Prepaid', zo houden we het forum lekker overzichtelijk.



Ik zie dat RicoK je vraag al correct heeft beantwoord. @RicoK Dankjewel! Kleine toevoeging op
Bij Simyo is het tegoed onbeperkt, mits je maar, even uit mijn hoofd, minimaal 1x per 6 maanden gebruik maakt van je aansluiting d.m.w. een uitgaand telefoongesprek of SMS.
Ook wanneer de sim alleen wordt gebruikt voor internet blijft deze actief. Als er maar één keer in de 6 maanden uitgaand verbruik geregistreerd wordt:D Je krijgt een mail tegen de tijd dat het bijna zover is dat je aansluiting dreigt te vervallen.



Is alles je zo duidelijk?
Bedankt voor de reacties.

Dat is wat ik wou weten.

Ik heb nu tot 27 augustus a.s. een betaalde abonnement, voordat ik de stap neem om mijn betaalde abonnement om te zetten naar prepaid, ga ik eerst zorgvuldig overwegen wat goedkoper is voor mij.



Ik heb die belbundel van Simyo voor noodgevallen en tevens om normale telefoonkosten van mijn huistelefoon uit te sparen; zoals ik al zei, ga ik over alles nadenken en berekenen wat goedkoper is voor mij vanaf 1 april a.s.



Vanaf 1 april a.s. heb ik een andere Internetprovider, indien blijkt dat ik met bellen via mijn normale huistelefoon goedkoper uit ben t.o.v. de belbundel van Simyo, neem ik m.i.v. 27 augustus 2015 prepaid, anders behoud ik die belbundel van 200 minuten per maand; ben geen grote beller, als ik zo weinig blijf bellen, bestaat de kans dat ik bij Telfort m.i.v. 1 april a.s. goedkoper uit ben.



Nogmaals bedankt en totziens.

 
Hoi P.Th. de Treek,



Graag gedaan en fijn om te lezen dat alles duidelijk is.:D Mocht je tegen die tijd nog vragen hebben, of eerder;), weet je ons te vinden!

Reageer