.

Beantwoord

Simyo prepaid bevalt goed! Maar beltegoed opvragen zonder webtoestanden a.u.b!


Beste Simyo,

Ik heb SImyo prepaid net een dag en het bevalt prima, maar tot mijn grote verbazing kwam ik erachter, dat je helemaal geen beltegoed op kan vragen zonder Internetverbinding. Ik ben ontzettend blij met Simyo maar dit is niet best, misschien heb ik iets gemist hoor en kun je het wel opvragen via mobiel, gewoon even snel zonder Internetverbinding.

Ik begrijp het concept wel hoor...... Alles snel geregeld via het web en mij Simyo, maar de app is alleen voor Sim only klanten (ook al zoiets), en het moet toch ook op een makkelijkere manier op te lossen zijn zonder internetverbindingen etc? Gaat Simyo hier wat aan doen of mogen we dat niet verwachten? Lijkt me toch van wel.....

Thanks!
icon

Beste antwoord door Ernst 20 June 2014, 13:05

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Weliswaar via internet, maar de app werkt ook voor Prepaid. Maar het is waar: zonder internet kan je inderdaad op geen enkele manier je beltegoed opvragen.
Weliswaar via internet, maar de app werkt ook voor Prepaid. Maar het is waar: zonder internet kan je inderdaad op geen enkele manier je beltegoed opvragen.


Heb de app via de Marketplace (Windows Phone) gedownload, en hij geeft de melding alleen voor Sim Only..... En tevens blijft de app gewoon laden en laden.... Er gebeurt niets. (zit gewoon op werkend Wifi thuis)....

Nee dit moet eventjes gefixt worden.

Als Simyo het makkelijker maakt om beltegoed in te zien zonder webconnectie, is het gewoon helemaal toppie........

Cheers!
Reputatie 4
Badge +4
Werkt het ouderwetste *100# (??) niet meer?
Reputatie 7
Badge +9
Heb de app via de Marketplace (Windows Phone) gedownload, en hij geeft de melding alleen voor Sim Only..... En tevens blijft de app gewoon laden en laden.... Er gebeurt niets. (zit gewoon op werkend Wifi thuis)....

Nee dit moet eventjes gefixt worden.

Als Simyo het makkelijker maakt om beltegoed in te zien zonder webconnectie, is het gewoon helemaal toppie........

Cheers!


De Windows phone app is er inderdaad alleen voor sim-only. Volgens een post van moderator -Ernst van een paar uur geleden zit een versie voor prepaid er voorlopig niet in.
Werkt het ouderwetste *100# (??) niet meer?


Weet ik niet ik ga het gelijk proberen.....  En nee..... Dienst is geblokkeerd door serviceprovider...:p

Thanks Ahmed....
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Psaltis, ahmed_a en Scotsman,

Het ouderwetse *100# heeft nooit gewerkt bij Simyo en de Mijn Simyo app is bij Windows Phone inderdaad niet voor prepaid.
Simyo is een 'online only' provider en je zult inderdaad een internetverbinding nodig hebben om je beltegoed te checken.

Voorheen was er nog de mogelijkheid om dit te doen met 1244, maar die optie heeft KPN stopgezet 😞
Hoi Psaltis, ahmed_a en Scotsman,

Het ouderwetse *100# heeft nooit gewerkt bij Simyo en de Mijn Simyo app is er inderdaad niet voor prepaid.
Simyo is een 'online only' provider en je zult inderdaad een internetverbinding nodig hebben om je beltegoed te checken.

Voorheen was er nog de mogelijkheid om dit te doen met 1244, maar die optie heeft KPN stopgezet :(


Dat is wel beroerd hoor.... Hoop dat Simyo daar een oplossing voor gaat vinden! Ik bedoel je maakt een app, maar negeert een hele groep klanten omwille van? 

Cheers:rolleyes:
Reputatie 7
Badge +9
Ik bedoel je maakt een app, maar negeert een hele groep klanten omwille van? ... de uitkomst van een kosten/baten analyse 🆒
... de uitkomst van een kosten/baten analyse 🆒

Het is "crisis" idd... Maar Simyo zal toch wel iets kunnen bewerkstelligen...😕
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Psaltis,

Er is bij de App in ieder geval gekeken naar hoeveel hij is gedownload voor Windows Phone. Dit zijn helaas verrassend weinig downloads geweest. Als je dan ook na gaat hoeveel prepaid klanten een Windows Phone (smartphone) gebruiken, blijft er een heel erg kleine groep over. Het ontwikkelen van de App loopt ver in de duizenden euro's en is dus helaas voor die kleine groep niet uitgegeven.

In de wandelgangen heb ik gehoord dat het offline ophalen van je beltegoed op de agenda staat 🙂 Maar het wanneer, wat en hoe moet ik je schuldig blijven.

Reageer