.

Beantwoord

Simyo heeft geen starttarief, maar verplicht je wel de 1e minuut te betalen, hoezo?

  • 25 October 2014
  • 3 reacties
  • 602 Bekeken

Badge
Simyo beweerd geen starttarief te kennen!
Maar rekend wel de eerste volle minuut !
Is dit geen startarief ?
icon

Beste antwoord door Tiury 27 October 2014, 14:54

Bekijk originele reactie

3 reacties

Nee, dat is geen starttarief. Anders zou er bij tarieven staan bijvoorbeeld.
Prepaid          starttarief € 0.07    
                    bellen/minuut  € 0.10  

Groet,
Friesian              
Badge +1
Als het om de formulering gaat heb je gelijk Friesian, maar ik kan me ook wel vinden in de mening van Ammkeizer.
In de tarieven staat: afrekenen per sec. met een minimum van 10ct. Als ik dus iemand bel en voicemail krijg heb ik maar een paar seconden contact maar er wordt toch 10 ct berekent. 
Vr.gr.
Frans
Reputatie 6
Badge +10
Hoi ammkeizers,

Om je vraag vindbaar te maken voor andere forumleden, heb ik je topic verplaatst naar het "prepaid" subforum.

De site geeft aan dat "Je betaalt per seconde met een minimum van 1 minuut". Dit kun je niet als starttarief zien, zoals andere providers hanteren. Bij de meeste providers betaal je bovenop die verplichte 1e minuut ook nog een starttarief (zoals Friesian uitlegt). Het opzetten van de telefoon verbinding is namelijk het duurste voor providers 🙂. Ook werk je hier natuurlijk mensen die graag overlast plegen mee in de hand.

@bedankt voor jullie reacties, Friesian en frans steffin!

Reageer