.

Beantwoord

simyo app

  • 21 June 2012
  • 14 reacties
  • 1570 Bekeken

Badge +3
komt der ook een simyo app voor prepay gebuikers zo dat je je tegoed ziet en data gebruik de simyo app werkt nu alleen bij abo komt der dan ook een app voor de prepay gebruikers? voor de android tapblads en android telefoons en  Ifons en ipads en voor alle blackberrys ?
icon

Beste antwoord door Manisha 23 June 2012, 12:56

Bekijk originele reactie

14 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ook...? Simyo heeft op dit moment geen officiele app.
Badge +3
oke maar word der wel aan gewerkt ?
Simyo Duitsland heeft wel een app.
http://www.simyo.de/mobile-welt/mein-simyo-apps.html

vraag mij af waarom deze niet voor NL abb houders bruikbaar is.

P.
Reputatie 2
Badge +4
Beste Huis3 en Peeveegee,

Welkom op het Simyo forum!
Wij zijn nog aan het uitzoeken wat de mogelijkheden zijn om een app te ontwikkelen. Zodra hier meer over bekend is zullen wij dit kenbaar maken op www.simyo.nl en op het Simyo forum!

Groetjes,

Manisha
Badge +3
is der nu all wat meer over bekend ?? de simyo appvoor nederlandze gebruiers  word die dan ook voor prepad gebruikers en voor blackberry gebruikters die app gemaakt ?? zo dat je dus je data te goed kan na kijken en je beltegoed  en je belminuten voor die geene die een simyo abo hebben 
Reputatie 5
Badge +10
Hoi huis3,

We hebben hier nog geen nieuwe informatie over. Zodra bekend is of en wanneer we een app. beschikbaar hebben, zal dit direct op het forum bekend worden gemaakt. Houdt daarom vooral het forum 'nieuws acties en verstoringen' in de gaten.

Groetjes,

Alex
De gratis Android app "Bundeltegoed Checker" is waarschijnlijk binnenkort ook te gebruiken door prepaid klanten. Er wordt aan gewerkt door de ontwikkelaar.
Badge +2
Beste MarchingHome,

Dat is goed om te horen. Ik denk dat veel prepaid klanten hier wel in geïnteresseerd zijn.

Groetjes,

Arie
Das toevallig!
Ik wil net posten dat de app het nu ook doet voor prepaid klanten. Check de Bundeltegoed Checker in de Googly Play Store om 'm te downloaden.
Alle feedback van gebruikers is welkom via de app 🙂
Hoi

Ik ben net begruiker van Simyo Only en kan nog niet inloggen van Simyo app !!

ze zeggen verkeerde wachtwoord of nummer !!

ik vond wel vreemd via internet geen probleem..
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum BBert,

Je Simyo prepaid telefoonnummer is gisteren over gezet op een Simyo abonnement. Dit heeft ervoor gezorgd dat je even niet kon inloggen. Ik heb dit laten oplossen door de technische dienst. Kan je even laten weten of het weer werkt?

Groetjes,

Alex
Hoi Aex

ik kan nog niet inloggen op simyo app.  
via internet is geen probleem.
Badge +8
Hoi Aex

ik kan nog niet inloggen op simyo app.  
via internet is geen probleem.


Hoi BBert,

Welke versie van de app gebruik je? Android of iOs?

Groetjes, Charlene
Hoi Aex

ik kan nog niet inloggen op simyo app.  
via internet is geen probleem.


Hoi BBert,

Welke versie van de app gebruik je? Android of iOs?

Groetjes, Charlene

Hoi Charlene

Ik gebruikt Wolfgang mobiel met Android

BBert

Reageer