Skip to main content
Ik gebruik een Simyo prepaid SIM kaart in een GPS tracker. De GPS tracker stuurt automatisch SMS met de locatie van de autop.





Om nu zeker te zijn dat ik de SMS ontvang met beltegoed waarschuwingen moet ik de SMS van Simyo doorsturen naar een telefoon. Kunnen jullie laten weten welk telefoonnummer wordt gebruikt door SIMYO voor het versturen van beltegoed waarschuwings SMS en ook van overige belangrijke SMS die SIMYO stuurt?
Hoi gebla,



Welkom op het forum :)



Allereerst wil ik je meegeven dat de Simyo simkaarten eigenlijk niet bedoeld zijn voor gebruik in dergelijke apparaten. Als het werkt, prima, maar mocht er een situatie ontstaan waarbij er iets niet naar behoren gaat, dan kunnen we er niet echt ondersteuning voor bieden. we raden het dus ook niet echt aan.

De waarschuwingssmsjes waar je naar vraagt, die komen niet van een telefoonnummer, maar worden rechtstreeks vanuit het systeem verstuurt. Een heel ingewikkeld technisch verhaal is dat, maar er zit dus geen telefoonnummer aan gekoppeld. Wat je zou kunnen doen is het beltegoed automatisch laten opwaarderen. Dan heb je er geen omkijken naar :)



Maar houd dus even goed in de gaten wat je GPS tracker met je verbruik doet.



Groetjes,

Charlene

Reageer