Skip to main content
Beste Simyo,



Jaren geleden (toen ik nog klein was en geen eigen bankrekening e.d. had) heeft mijn moeder een prepaid kaart gekocht bij Simyo. Dit nummer wil ik nu zakelijk gaan gebruiken en op naam van de zaak zetten. Is dit mogelijk?



Vriendelijke groet,
Hoi Detmer,



Goed dat je dit komt vragen! Nu je groot bent en een eigen bankrekening hebt 😉, kan ik begrijpen dat je alles op jouw eigen naam wilt zetten. Of in jouw geval, op naam van de zaak!



Dit is mogelijk. Je mag ons een mail sturen met daarin een kopie van jouw paspoort, een kopie van KVK en een kopie van jouw bankpas. Jouw rekeningnummer kun je zelf wijzigen via Mijn Simyo. Je mag de e-mail sturen naar simyo@webcare.nl. Wij gaan dan aan de slag met de jouw aanvraag. Laat je weten of dit gaat lukken?



Groetjes,

Angela
Hoi Detmer,



Goed dat je dit komt vragen! Nu je groot bent en een eigen bankrekening hebt 😉, kan ik begrijpen dat je alles op jouw eigen naam wilt zetten. Of in jouw geval, op naam van de zaak!



Dit is mogelijk. Je mag ons een mail sturen met daarin een kopie van jouw paspoort, een kopie van KVK en een kopie van jouw bankpas. Jouw rekeningnummer kun je zelf wijzigen via Mijn Simyo. Je mag de e-mail sturen naar simyo@webcare.nl. Wij gaan dan aan de slag met de jouw aanvraag. Laat je weten of dit gaat lukken?



Groetjes,

Angela




Ik krijg een error terug. Moet het echt simyo@webcare.nl zijn of webcare@simyo.nl?
Hoi Detmer,



Je hebt uiteraard helemaal gelijkt. Het moet webcare@simyo.nl zijn 🙂. Sorry voor de verwarring. We zien de bestanden verschijnen om je gegevens aan te passen!



Groetjes, Tiury

Reageer