Skip to main content
Ik ben al enkele jaren klant bijk Simyo. Na het aanschaffen van een nieuw toestel en het plaatsen van de Simyo kaart in dit toestel, blijkt na enkele dagen, dat mijn nummer om administratieve redenen is afgesloten. Door omstandigheden is op 1 dag mijn internetgebruik flink gestegen, warrvan de kosten door Simyo zijn afgeschreven. Zoals ik zie op mijn Simyo, is mijn tegoed ruim voldoende.Een klacht via de mail wordt niet beantwoord.
Je voorkomt mobiel internetgebruik door deze optie uit te zetten op Mijn Simyo. Is dit niet een optie, dan zou je op je smartphone kunnen kijken welke apps het hoge dataverbruik hebben veroorzaakt. Onder iOS 7 staat dit onder Instellingen > Mobiel netwerk. Je kan dan de instellingen voor die apps veranderen of die apps minder gebruiken, of alleen gebruiken als je WiFi bereik hebt.
Toen ik dit zag, heb ik uiteraard via Somyo en ook op mijn mabieltje, direct internet afgesloten. De kosten zijn  van dit internetgebruik door mij betaald c.q. afgeschreven door Somyo, maar nu (na ongeveer 1 maand internet te hebben afgesloten en alle kosten te hebben betaald, immers, op mijn Simyo staat nu een tegoed, blijkt, dat Simyo mijn nummer om administratieve redenen heeft afgesloten. Ook op een mail wordt niet gereageerd.
Hier zal een moderator van Simyo naar moeten kijken want als klant kan ik natuurlijk niet in jouw gegevens kijken. Misschien is de mail niet bij Simyo aangekomen, heb je die via het formulier op de website gestuurd? Normaal gesproken krijg je binnen drie werkdagen een antwoord.
Beste koningsjpc,



Welkom op het forum :)



Er is iets niet helemaal goed gegaan met het deblokkeren van je simkaart 😞 Ik zie dat je nu een tegoed hebt van € 17,07 en heb je simkaart weer aangesloten op het netwerk. Ik wil je graag excuses aanbieden over hoe het is gelopen. Als je je telefoon uit/aan doet, kun je weer bellen en gebeld worden.



Ik heb je e-mail gevonden. Wegens drukte met e-mail is jouw vraag nog niet beantwoord, nogmaals excuses. Je e-mail heb ik gesloten, je zult daar geen antwoord meer op krijgen.



Heb ik je vraag zo goed beantwoord?



@Scotsman, bedankt voor het meedenken!

Reageer