.

Vraag

Simkaart niet ontvangen

  • 16 November 2012
  • 3 reacties
  • 429 Bekeken

Wat verloopt alles waardeloos bij jullie!!! Anderhalve week geleden heb ik bij jullie een prepaid simkaart besteld. Twee dagen levertijd staat er op jullie site. Ik heb nog steeds niks gezien en al wel betaald.
En verder een telefoonmaatschappij die zelf niet bereikbaar is belachelijk. Ik probeer jullie al een week lang te bellen en altijd is iedereen in gesprek!!! Is het zo'n puinhoop dat jullie het niet opgeruimd krijgen?

Een boze besteller

3 reacties

Badge +6
Beste Hhenkelman,

Welkom op het forum!
Ik heb het voor je bekeken in het systeem. De betaling voor de simkaart is volgens het systeem niet gelukt.
Mocht het bedrag wel zijn afgeschreven van je rekening ontvang ik graag een betaalbewijs zodat wij de betaling kunnen opzoeken en de simkaart kunnen versturen. Je kan het betaalbewijs mailen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email] t.a.v. Natascha.
Beste Hhenkelman,

Welkom op het forum!
Ik heb het voor je bekeken in het systeem. De betaling voor de simkaart is volgens het systeem niet gelukt.
Mocht het bedrag wel zijn afgeschreven van je rekening ontvang ik graag een betaalbewijs zodat wij de betaling kunnen opzoeken en de simkaart kunnen versturen. Je kan het betaalbewijs mailen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email] t.a.v. Natascha.


Ik heb mijn betaalbewijs een week geleden naar je gemaild, zoals je hebt gevraagd. Nog steeds heb ik van jou geen reactie per mail ontvangen en ook geen simkaartje. Ik wacht hier nu al drie weken op terwijl jullie op je site zeggen dat er maar een levertijd is van 2 dagen. Ik verwacht nu echt binnen enkele dagen het kaartje in de bus of ik wil mijn geld terug!
Badge +2
Beste hhenkelman,

Wij hebben de simkaart bij deze voor je opgestuurd. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Arie

Reageer