Enkele dagen niet gebeld, keek op de Simyo site voor controle beltegoed staat er nog 7.00 en nog wat op.
Daarna óók niet gebeld ....
s Avonds toch een sms met de mededeling "Uw beltegoed is onder de 2.00 gekomen.
Ja daar valt niet tegen op te waarderen.......
Bladzijde 1 / 1
Wat vreemd! Ook geen Sms-jes verstuurd?
Wat vreemd! Ook geen Sms-jes verstuurd?
Neen hééélemaal niet eens aangeraakt :mad:
Dan moet het - onbedoeld wellicht - internetgebruik zijn geweest. Om dat te voorkomen, zet Internet op je mobiel UIT in Mijn Simyo.
Dan moet het - onbedoeld wellicht - internetgebruik zijn geweest. Om dat te voorkomen, zet Internet op je mobiel UIT in Mijn Simyo.
Scotsman's
Forum expert .....
Zoals je toch wel weet is Internet en telefoon gescheiden .
Dus telefoontegoed heeft niks te doen met je internetgebruik ( ( prepaid )
Het is al weer een tijdje geleden dat ik prepaid had, maar in mijn herinnering slaat de waarschuwings sms op je totale tegoed. Maar misschien is dat tegenwoordig anders.
Het is al weer een tijdje geleden dat ik prepaid had, maar in mijn herinnering slaat de waarschuwings sms op je totale tegoed. Maar misschien is dat tegenwoordig anders.
Nee Scotsman, je vergist je niet. Bij prepaid heb je o.a bel/sms bundel en ook internet als extra.
Je kunt zelfs een negatief tegoed krijgen, vooral m.b.t. data dient men extra alert te zijn.
Hoi HansVV,
Je topic heb ik even verplaatst naar het onderwerp Prepaid. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk.
Ik zie dat koorelle, Scotsman en Friesian je al een beetje op weg hebben geholpen 🙂 Wat Scotsman aangeeft had inderdaad gekund. Als je optie Internet op je mobiel aanstaat, kan je simkaart verbinding maken met het internet. In jouw gegevens zie ik dat je een internetbundel hebt van 100 Mb. Al je internetverbruik zal hierom eerst van je internetbundel afgaan. Zodra je internetbundel op is, dan kunnen deze Mb's wel van je beltegoed afgaan. Op 30 oktober heb je om 14:14 uur een telefoongesprek gevoerd, maar dit gesprek is later op de dag verwerkt. Dit is de reden waarom je later op de dag de sms Uw beltegoed is onder de 2.00 gekomen hebt gekregen. Je kunt je verbruiksgegevens ook zelf inzien onder het tabblad Verbruik op Mijn Simyo. Zo heb je altijd een overzicht van je gegevens :o
Is je vraag beantwoord?
@koorelle, Scotsman & Friesian; bedankt voor het meedenken 😃 Top!
Je topic heb ik even verplaatst naar het onderwerp Prepaid. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk.
Ik zie dat koorelle, Scotsman en Friesian je al een beetje op weg hebben geholpen 🙂 Wat Scotsman aangeeft had inderdaad gekund. Als je optie Internet op je mobiel aanstaat, kan je simkaart verbinding maken met het internet. In jouw gegevens zie ik dat je een internetbundel hebt van 100 Mb. Al je internetverbruik zal hierom eerst van je internetbundel afgaan. Zodra je internetbundel op is, dan kunnen deze Mb's wel van je beltegoed afgaan. Op 30 oktober heb je om 14:14 uur een telefoongesprek gevoerd, maar dit gesprek is later op de dag verwerkt. Dit is de reden waarom je later op de dag de sms Uw beltegoed is onder de 2.00 gekomen hebt gekregen. Je kunt je verbruiksgegevens ook zelf inzien onder het tabblad Verbruik op Mijn Simyo. Zo heb je altijd een overzicht van je gegevens :o
Is je vraag beantwoord?
@koorelle, Scotsman & Friesian; bedankt voor het meedenken 😃 Top!
Als er gebeld zou zijn? is dit zeker geen 7,00 zoveel geweest . Daardoor kan mijn beltegoed niet verdwenen zijn.
En wat betreft internet, dit kan alleen als ik dit zelf doe. Automatisch is uitgesloten.
Daarom blijft mijn vraag staan waar is dan mijn beltegoed gebleven :mad:
En wat betreft internet, dit kan alleen als ik dit zelf doe. Automatisch is uitgesloten.
Daarom blijft mijn vraag staan waar is dan mijn beltegoed gebleven :mad:
Hallo HansVV,
Zoals -Naomi al aangeeft is het niet je internet geweest, maar een telefoongesprek van 30 oktober om 14.14 uur. Ook legt ze uit hoe je dat op Mijn Simyo kunt nakijken, maar het lijkt me dat je dat nog niet gedaan hebt.
Dat gesprek was namelijk zeker meer dan 7, het kostte 22,52. Dit komt omdat het 2 uur en 29 minuten duurde. Ik heb dit nog even gecheckt met een Netwerkspecialist van KPN, en die bevestigt dat deze verbinding er is geweest in de vorm van een uitgaand gesprek.
Kun je je misschien nog herinneren wie je toen gebeld hebt?
Zoals -Naomi al aangeeft is het niet je internet geweest, maar een telefoongesprek van 30 oktober om 14.14 uur. Ook legt ze uit hoe je dat op Mijn Simyo kunt nakijken, maar het lijkt me dat je dat nog niet gedaan hebt.
Dat gesprek was namelijk zeker meer dan 7, het kostte 22,52. Dit komt omdat het 2 uur en 29 minuten duurde. Ik heb dit nog even gecheckt met een Netwerkspecialist van KPN, en die bevestigt dat deze verbinding er is geweest in de vorm van een uitgaand gesprek.
Kun je je misschien nog herinneren wie je toen gebeld hebt?
Eerst even een compliment voor jullie voor de moeite die het forum neemt om uit te zoeken waar nu het het verschil in zou zitten. TOP !:o
Ik heb het inderdaad nagezocht .Ik heb op donderdag 14,13 uur mijn collega die ***naast mijn zit**** even gebeld om te kijken of zijn telefoon wel overging .....
Die deed het en*** nu komt het*** hij heeft hem niet opgenomen en gelijk weer uitgedrukt .
Aangezien ik de telefoon al dagen niet gebruikt had keek ik gelijk even op mijn Simyo app hoeveel er nog opstond .
Zodoende wist ik het bedrag van het beltegoed.
Ik heb het inderdaad nagezocht .Ik heb op donderdag 14,13 uur mijn collega die ***naast mijn zit**** even gebeld om te kijken of zijn telefoon wel overging .....
Die deed het en*** nu komt het*** hij heeft hem niet opgenomen en gelijk weer uitgedrukt .
Aangezien ik de telefoon al dagen niet gebruikt had keek ik gelijk even op mijn Simyo app hoeveel er nog opstond .
Zodoende wist ik het bedrag van het beltegoed.
Oeiii, dan ben ik bang dat je collega misschien de verkeerde kant op geswiped heeft, of per ongeluk op groen heeft gedrukt in plaats van rood...
Als er niet opgenomen was, hadden wij aan deze kant dat gesprek ook helemaal niet kunnen zien namelijk...
Omdat ik het vervelend vind voor je dat je nu ineens tegen deze kosten aanloopt zal ik bij wijze van uitzondering de helft van de kosten van dat gesprek vergoeden. Misschien kun je de andere helft terugvorderen van je collega ;)
En last but nog least: bedankt voor je compliment 😮
Als er niet opgenomen was, hadden wij aan deze kant dat gesprek ook helemaal niet kunnen zien namelijk...
Omdat ik het vervelend vind voor je dat je nu ineens tegen deze kosten aanloopt zal ik bij wijze van uitzondering de helft van de kosten van dat gesprek vergoeden. Misschien kun je de andere helft terugvorderen van je collega ;)
En last but nog least: bedankt voor je compliment 😮
Nou dat vind ik een leuk gebaar niet voor het geld wel voor de service.:o
Dank jullie wel voor jullie inzet om dit uit te zoeken en met deze oplossing te komen .
TOP !
Dank jullie wel voor jullie inzet om dit uit te zoeken en met deze oplossing te komen .
TOP !
Hoi HansVV,
Wat goed om te lezen dat je het eens bent met de oplossing 🙂 Ik zie dat mijn collega Ernst je beltegoed al heeft aangevuld, dus je kun er weer een tijdje meer vooruit!
Mocht je nog vragen hebben, zie ik je heel graag weer terug op het forum 😉.
Wat goed om te lezen dat je het eens bent met de oplossing 🙂 Ik zie dat mijn collega Ernst je beltegoed al heeft aangevuld, dus je kun er weer een tijdje meer vooruit!
Mocht je nog vragen hebben, zie ik je heel graag weer terug op het forum 😉.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.