.

Beantwoord

SIMkaart niet geactiveerd.

  • 30 December 2013
  • 2 reacties
  • 436 Bekeken

Badge +1
Hallo,

Ik maak gebruik van simyo prepaid, en al een tijdtje geleden ben ik van plan om bij simyo af te sluiten(Simyo sim only).
Ik had gehoord dat nu geen aansluitkosten meer moest betalen voor de overstappen en daarom heb ik een paar keer geprobeerd, maar ik krijg alleen het bericht dat mijn sim niet geactiveerd is.. 

Geen idee waarom, waardoor.. maar ik kan al een maan niet bellen en je kan aan niemand vragen.. echt vervelend.. 
Iemand die er mee kan helpen :)

Groeten, 

Rocío
icon

Beste antwoord door Kim 31 December 2013, 15:37

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoe heb je geprobeerd over te stappen, de enige manier om dat te doen is via de overstaplink in Mijn Simyo. Je houdt gewoon je sim want de overschakeling van prepaid naar sim-only vindt volledig "in het systeem" plaats. Voor meer info zie hier.

Trouwens, ook als je mobiel het niet doet kan je de klantenservice altijd tijdens kantooruren bellen vanaf een vaste lijn, bel dan 0900-8090 (35 cent per gesprek).
Badge +6
Hallo,

Ik maak gebruik van simyo prepaid, en al een tijdtje geleden ben ik van plan om bij simyo af te sluiten(Simyo sim only).
Ik had gehoord dat nu geen aansluitkosten meer moest betalen voor de overstappen en daarom heb ik een paar keer geprobeerd, maar ik krijg alleen het bericht dat mijn sim niet geactiveerd is.. 

Geen idee waarom, waardoor.. maar ik kan al een maan niet bellen en je kan aan niemand vragen.. echt vervelend.. 
Iemand die er mee kan helpen :)

Groeten, 

Rocío


Hoi Rocpoo,

Ik zie dat je inmiddels je beltegoed hebt opgewaardeerd en nu weer bereikbaar bent 🙂 Enige stap die je nu nog moet nemen om over te kunnen stappen naar Sim Only is het invullen en activeren van je rekeningnummer.

Je rekeningnummer kan je invullen op Mijn Simyo onder Mijn Gegevens. Vervolgens zal er met enkele werkdagen €0,01 worden bijgeschreven op je rekeningnummer met daarbij een activatiecode, met deze code kan je je rekeningnummer activeren op Mijn Simyo en vervolgens zal je kunnen overstappen naar een Sim Only.

Hoor het graag van je of het is gelukt! :)

@Scotsman, dankjewel voor het meedenken!

Reageer