Skip to main content
Ik heb vorige week voor mijn dochtertje een simkaart bij jullie gekocht.

Ik heb voor een prepaid kaart gekozen omdat ze nog maar 11 jaar is en haar gsm puur gebruikt om mij in nood te kunnen bellen en om thuis spelletjes te spelen en te whatsappen op onze wifi.

Tot mijn grote verbazing en schrik bleek er na een paar dagen een tekort van meer dan 100 euro!!!

Hoe kan dit in godsnaam gebeuren? Er stond 5 euro op het kaartje en met een prepaidkaart verwacht je toch niet zover in de min te kunnen komen te staan en al helemaal niet binnen een paar dagen!

Thuis hebben wij wifi en buitenshuis neemt ze haar gsm niet eens mee!

Ik ben erg verontrust hierdoor, mede omdat ik een alleenstaand ouder ben en dit eigenlijk niet eens kan bekostigen :(

Ik heb niet voor niets gekozen voor een prepaidkaart om de kosten op deze manier in de hand te houden bij mijn dochtertje.

Tevens is haar simkaart nog steeds geblokkeerd zag ik op de site, terwijl ik het saldo weer heb aangevuld.

Ik hoop dat u mij hiermee kunt helpen want dit kan echt niet!



Vriendelijke groet.
En nu moet het verdorie niet gekker worden!!!!

Ik heb vandaag natuurlijk meteen haar internet afgezet en zelfs haar gsm uitgeschakeld en het tegoed blijft maar aflopen!

Vanmiddag na 2x opwaarderen stond er ruim 30 euro op, vanavond kom ik thuis en staat ze weer ruim 35 euro in de min!

Hoe kan dit in godsnaam als haar telefoon uitstaat!
Beste,



Ik heb exact hetzelfde. Eerst 54 euro negatief en drie uur later is dit opgelopen tot 84 euro. Uiteraard internet uit gezet maar dat helpt vooralsnog niet veel. Na een omrekening betaal je nu 1 euro per mb, belachelijk dus. Omdat je status enkele dagen achter loopt zal de schade wellicht nog hoger uitvallen. Nooit meer Simyo, wat een stelletje oplichters.
Hoi Niels2002,



Wat vervelend dat de kosten van internet zo ontzettend zijn opgelopen 😞 In verband met een storing van afgelopen dagen, heb je telaat een reminder gekregen dat het tegoed op was en is het verbruik in stukken verwerkt op Mijn Simyo. Dit neemt niet weg dat er onwijs veel data is verbruikt zonder internetbundel.



Ik zie dat je ondertussen zelf al €125,- hebt opgewaardeerd. Dit was niet nodig geweest. Omdat wij begrijpen dat het niet de bedoeling is om zoveel in de min te komen staan, vullen wij je tegoed eenmalig aan naar -€5,00. Ik heb daarom ook meteen een terugbetaling aanvraagt bij onze financiële afdeling. Ze zagen de ernst van de zaak en hebben de €125,00 meteen teruggestort 🙂 Ik verwacht dat dit binnen enkele werkdagen op je bankrekening staat! Ook staat het tegoed weer zoals het was, op €7,50 en is de simkaart weer geactiveerd.



Zou je in de toekomst willen dat er toch geïnternet kan worden met de simkaart, zet dan een databundel aan via Mijn Simyo. Wil je dat er geen internet meer gebruikt wordt, laat dan de optie uit 🙂



Heb ik je hiermee goed geholpen?



Beste,



Ik heb exact hetzelfde. Eerst 54 euro negatief en drie uur later is dit opgelopen tot 84 euro. Uiteraard internet uit gezet maar dat helpt vooralsnog niet veel. Na een omrekening betaal je nu 1 euro per mb, belachelijk dus. Omdat je status enkele dagen achter loopt zal de schade wellicht nog hoger uitvallen. Nooit meer Simyo, wat een stelletje oplichters.




Hoi Alex_boek,



Bij jou is er inderdaad iets vergelijkbaars gebeurd. Ik kwam je vraag ook tegen in dit topic en heb daar antwoord gegeven op je vraag. Heb je die reactie al gelezen?
Ohh....dank je wel! Dit is echt een pak van mijn hart dat jullie het zo hebben opgelost! :)

Had er echt slapeloze nachten van pfff....

Ik heb er nog wel moeite mee om haar gsm weer aan te zetten moet ik bekennen...

Ga eerst maar eens goed uitzoeken hoe ik het moet instellen dat ze toch op de wifi kan maar als deze bv uitvalt dat ze dan ook niets meer kan

met haar telefoon. (geen idee of je dit zo kunt instellen eerlijk gezegd...)



Maar wil jullie nogmaals bedanken dat jullie me op deze manier geholpen hebben, super!



Groetjes!
Hoi Niels2002,



Allereerst graag gedaan :)



Overigens, ik zie dat je de optie "Internet op je mobiel / MMS" uit hebt gezet op Mijn Simyo. Hierdoor kan je dochtertje alleen nog via WiFi verbinding maken met internet, omdat het hierdoor voor de simkaart simpelweg niet mogelijk is om verbinding te maken met mobiel internet.

Oftewel ook al valt WiFi uit, dan is er niets aan de hand :)



Mocht je nog andere vragen hebben, dan weet je ons hier op het forum te vinden hè!

Reageer