ik kreeg een melding dat mijn beltegoed was gezakt in in de min was doorgeschoten
ik heb er drie dagen geleden 50 euro op gezet
op mijnsimyo kan ik zien dat er nu +35 euro op staat
maar de kaart blijft geblokkeerd, zowel voor bellen als bebeld worden
wat te doen?
Bladzijde 1 / 1
ik heb ook al geprobeerd mijn toestel een half uur uit te zetten en daarna weer aan
dat werkt ook niet
dus nogmaals: wat te doen?
dat werkt ook niet
dus nogmaals: wat te doen?
Alleen de klantenservice kan deze blokkering eraf halen. Dit om veiligheidsredenen. Maandag van 8:30 uur zijn ze bereikbaar. Het telefoonnummer is op de website te vinden.
Welkom op het forum marianne52,
Ik vermoed dat je opwaardering enige vertraging heeft opgelopen. In het systeem zie ik staan dat je inmiddels contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. Mijn collega heeft de simkaart handmatig geactiveerd. Hierdoor is de simkaart weer actief.
Kan je even laten weten of het nu inderdaad werkt?
Groetjes,
Alex
Ik vermoed dat je opwaardering enige vertraging heeft opgelopen. In het systeem zie ik staan dat je inmiddels contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. Mijn collega heeft de simkaart handmatig geactiveerd. Hierdoor is de simkaart weer actief.
Kan je even laten weten of het nu inderdaad werkt?
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.