Skip to main content

.

ik kreeg een melding dat mijn beltegoed was gezakt in in de min was doorgeschoten

ik heb er drie dagen geleden 50 euro op gezet

op mijnsimyo kan ik zien dat er nu +35 euro op staat

maar de kaart blijft geblokkeerd, zowel voor bellen als bebeld worden

wat te doen?
ik heb ook al geprobeerd mijn toestel een half uur uit te zetten en daarna weer aan

dat werkt ook niet

dus nogmaals: wat te doen?
Alleen de klantenservice kan deze blokkering eraf halen. Dit om veiligheidsredenen. Maandag van 8:30 uur zijn ze bereikbaar. Het telefoonnummer is op de website te vinden.
Welkom op het forum marianne52,



Ik vermoed dat je opwaardering enige vertraging heeft opgelopen. In het systeem zie ik staan dat je inmiddels contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. Mijn collega heeft de simkaart handmatig geactiveerd. Hierdoor is de simkaart weer actief.



Kan je even laten weten of het nu inderdaad werkt?



Groetjes,



Alex

Reageer