Skip to main content
Afgelopen maand heb ik een prepaid sim kaart aangevraagd bij simyo.

Een week later heb ik een data bundel van een maand genomen van 100 mb. Nu is blijkbaar de bundel niet correct ingesteld als ik namelijk bij Mysimyo kijk is het vebruik 88 mb en nog niet over de 100 mb dit is alleen van mijn tegoed afgegaan in plaats van de bundel. Mijn te goed is nu -€14.02 waardoor ik geen gebruik meer kan maken van simyo.



Ik hoor graag hoe dit aangepast kan worden.
Hoi murrays, welkom op het forum van Simyo! :)



Ik zie dat je gisteren ook contact hebt gehad met onze telefonische klantenservice en dat bleek dat je al wel door je internetbundel heen was, hier heb je ook een waarschuwingssms over ontvangen, zie ik, gisterochtend om 11.45 uur, klopt dat? :)



Er was een negatief tegoed ontstaan, omdat je verbruik zelfs al meer was dan je internetbundel, dit is helaas mogelijk bij Simyo, doordat wij het verbruik met een vertraging binnenkrijgen. Omdat we het vervelend voor je vinden dat je voor deze "verrassing" bent komen te staan, heb ik nu eenmalig het negatieve tegoed dat was ontstaan, bij je beltegoed weer bijgeschreven :)



Voor in de toekomst wil ik je graag aanraden om hier rekening mee te houden en bijvoorbeeld een data counter app te installeren op je telefoon, zodat je zelf je verbruik bij kan houden op je telefoon, meer tips over dataverbruik vind je hier.
Hallo Kim,



Bedankt voor de geboden oplossing. Inmiddels heb ik besloten om over te stappen naar een abbonement met een passend data limiet.





met vriendelijke groet
Hoi murrays,



Internetverbruik is sowieso een stuk voordeliger bij een abonnement. Het is dus heel slim van je om daar voor te kiezen.

Bij Simyo krijg je bij 50% en bij 100% van je internetbundel een waarschuwingsbericht. Ook kun je maandelijks 1x je bundel naar boven of naar beneden wijzigen voor de volgende maand. Is je bundel op, dan kun je internet verbruiken tegen het buiten bundel tarief van €0,15 per MB of de optie Internet op je Mobiel uitschakelen.



Groetjes,

Charlene

Reageer