Mijn simkaart is geblokkeerd, omdat ik een negatief saldo had. Ik heb dit weer aangevuld, maar wanneer wordt de simkaart weer actief?
Bladzijde 1 / 1
Hoi jeroenclaudia,
Wat onhandig dat je simkaart was geblokkeerd! Gelukkig heeft mijn collega van het e-mailteam je vraag al beantwoord en je simkaart opnieuw geactiveerd. Sorry voor het ongemak!
Ook heeft hij in de e-mail uitgelegd hoe dit precies komt, lees je dat goed door?
Groetjes, Tiury
Wat onhandig dat je simkaart was geblokkeerd! Gelukkig heeft mijn collega van het e-mailteam je vraag al beantwoord en je simkaart opnieuw geactiveerd. Sorry voor het ongemak!
Ook heeft hij in de e-mail uitgelegd hoe dit precies komt, lees je dat goed door?
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.