Skip to main content
antwoord

SIM KAART WERKT NIET MEER?

• October 13, 2025
  • 8 reacties
  • 67 Bekeken

MIJN SIMKAART WERKT NIET MEER <VORIGE WEEK DONDERDAG MAIL ONTVANGEN
DAT IK EEN SMS moet verzenden OF MOEST OP WAARDEREN OM MIJN TELEFOON te blijven kunnen gebruiken 

maar die mogelijkheid heb ik niet meer is hij kapot of is hij uit geschakeld wat niet de bedoeling is

Graag hoor ik van u Kees Deenik  

Beste antwoord door Seren

Hi ​@Kees Deenik,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je simkaart het niet meer doet. Ik zie inderdaad dat je op 9 oktober een e-mail hebt ontvangen, omdat je simkaart 5,5 maand niet actief was. Als je 6 maanden geen gebruik maakt van je nummer, gaan wij ervan uit dat je geen klant meer wilt zijn bij Simyo en sluiten we je nummer af. Je kunt dit nalezen in de algemene voorwaarden (artikel 3 en 23) of op simyo.nl/prepaid. Om je telefoon actief te houden kun je het volgende doen: voer binnen 15 dagen minstens één uitgaand telefoongesprek of stuur een sms’je. Je kunt ook je beltegoed opwaarderen of een bundel kopen om je nummer actief te houden.

Aangezien je simkaart het niet deed, waren de eerste twee opties niet mogelijk. Ik zie echter dat je inmiddels een nieuwe simkaart hebt besteld en hebt opgewaardeerd. Dat betekent dat je simkaart weer actief is. Ik heb daarnaast een verzoek ingediend om de kosten van je simkaart te vergoeden; dit wordt binnen 5 werkdagen opgepakt.

Mocht je verder nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag.

En bedankt ​@JanD voor het informeren van deze klant over onze huisregels!

Groet,
Seren

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

8 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • October 13, 2025

Beste ​@Kees Deenik kijk de hoofdletterstand van je typemachine even na.

In hoofdletters schrijven noemt men schreeuwen en  dat is tegen de forumhuisregels.

Wacht voor je vraag s.v.p. de reactie van een moderator af binnen dit forum.

• auteur
  • Beginner
  • October 13, 2025

Sorry dat ik met Hoofd letters schreef ,dat is zonder erg gebeurt, wist ook niet dat dat niet mocht 

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • antwoord
  • October 14, 2025

Hi ​@Kees Deenik,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je simkaart het niet meer doet. Ik zie inderdaad dat je op 9 oktober een e-mail hebt ontvangen, omdat je simkaart 5,5 maand niet actief was. Als je 6 maanden geen gebruik maakt van je nummer, gaan wij ervan uit dat je geen klant meer wilt zijn bij Simyo en sluiten we je nummer af. Je kunt dit nalezen in de algemene voorwaarden (artikel 3 en 23) of op simyo.nl/prepaid. Om je telefoon actief te houden kun je het volgende doen: voer binnen 15 dagen minstens één uitgaand telefoongesprek of stuur een sms’je. Je kunt ook je beltegoed opwaarderen of een bundel kopen om je nummer actief te houden.

Aangezien je simkaart het niet deed, waren de eerste twee opties niet mogelijk. Ik zie echter dat je inmiddels een nieuwe simkaart hebt besteld en hebt opgewaardeerd. Dat betekent dat je simkaart weer actief is. Ik heb daarnaast een verzoek ingediend om de kosten van je simkaart te vergoeden; dit wordt binnen 5 werkdagen opgepakt.

Mocht je verder nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag.

En bedankt ​@JanD voor het informeren van deze klant over onze huisregels!

Groet,
Seren

• auteur
  • Beginner
  • October 14, 2025

Goeie morgen bedankt voor je reactie,ik wacht de post af voor levering van de nieuwe simkaart af en hoop dat ik hem dan  weer kan gaan gebruiken,en mijn hartelijke dank van het voorstel om de simkaart te gaan vergoeden ,ik wacht het af ,als man van 77 jaar valt het niet mee om alles bij te houden

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • October 15, 2025

Goeie morgen bedankt voor je reactie,ik wacht de post af voor levering van de nieuwe simkaart af en hoop dat ik hem dan  weer kan gaan gebruiken,en mijn hartelijke dank van het voorstel om de simkaart te gaan vergoeden ,ik wacht het af ,als man van 77 jaar valt het niet mee om alles bij te houden

Graag gedaan, ​@Kees Deenik! Ik snap heel goed dat het soms lastig is om alles bij te houden. Mocht je nog ergens tegenaan lopen, laat het me gerust weten, dan kijken we samen naar een oplossing. :)

• auteur
  • Beginner
  • October 15, 2025

Graag gedaan, ​@Kees Deenik! Ik snap heel goed dat het soms lastig is om alles bij te houden. Mocht je nog ergens tegenaan lopen, laat het me gerust weten, dan kijken we samen naar een oplossing. :)

Ja Hartelijke dank alvast en bedankt voor je aanbiedende hulp als het nodig mocht zijn ,Wens een leuke dag ver Groetjes Kees

• auteur
  • Beginner
  • October 15, 2025

Ja Hartelijke dank alvast en bedankt voor je aanbiedende hulp als het nodig mocht zijn ,Wens een leuke dag ver Groetjes Kees

Simkaart nog niet aan gekomen met de post ….. hopelijk morgen !   De post van  tegenwoordig kan je  niet meer van op aan ze komen niet elke dag meer soms dagen achtereen niet 

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • November 3, 2025

Simkaart nog niet aan gekomen met de post ….. hopelijk morgen !   De post van  tegenwoordig kan je  niet meer van op aan ze komen niet elke dag meer soms dagen achtereen niet 

Ik zie dat je simkaart inmiddels is aangekomen en dat je deze hebt geactiveerd. Ik zal daarom het topic sluiten. Mocht je nog een andere vraag hebben kun je altijd een nieuw topic starten!