Ik heb enkele dagen geleden een prepaid kaart besteld en betaald via ideal. Inmiddels de sim ontvangen, maar niet de beloofde email met de PIN code. Inmiddels wel de PIN ontdekt, als ik inlog bij simyo, maar de SIM kaart doet het niet en mijn tegoed staat op 0,00 . . .
Vanmiddag gebeld, maar dat duurde toch te lang. Hopelijk werkt het forum sneller/beter.
Ik hoop snel te horen.
Timo
Bladzijde 1 / 1
Beste TJMP,
Ik heb je een privéberichtje gestuurd. Check even je inbox.
Groetjes,
Arie
Ik heb je een privéberichtje gestuurd. Check even je inbox.
Groetjes,
Arie
Hoi TJMP,
Zojuist heb ik van de technische dienst doorgekregen dat je aansluiting vanaf 12:00 weer zou moeten werken. Ik raad je aan je toestel uit/aan te zetten. Kan je dan controleren of het dan weer werkt?
Groetjes,
Alex
Zojuist heb ik van de technische dienst doorgekregen dat je aansluiting vanaf 12:00 weer zou moeten werken. Ik raad je aan je toestel uit/aan te zetten. Kan je dan controleren of het dan weer werkt?
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.