.

Beantwoord

Samsung s3, simkaart geactiveerd en krijg de melding "geen netwerk", hoe krijg ik verbinding?

  • 2 April 2015
  • 1 reactie
  • 381 Bekeken

ik heb de simkaart geactiveerd in de samsung s3 geplaats en dan zegt de telefoon geen netwerk
icon

Beste antwoord door Naomi 3 April 2015, 11:28

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +10
Hoi guus smeets, welkom op het Simyo forum!

Ik zie dat je je simkaart al hebt geactiveerd 🙂 Goed dat je dit al hebt gedaan.
Als je niet gelijk verbinding krijgt met een netwerk, dan kun je ook handmatig zoeken naar het KPN netwerk. Ook helpt het soms om je telefoon uit en aan te zetten.

Ik heb voor de volledigheid je simkaart gereset. Wil je hiervoor je telefoon uit- en aandoen? 😳 Zo gaat je simkaart zich opnieuw aanmelden op het netwerk. Wanneer dit niet meteen helpt, dan raad ik je aan om handmatig een netwerk te selecteren.

Mocht het nog niet lukken, kun je ook je simkaart in een andere telefoon testen. Zo kunnen we kijken waar het aan ligt.

Laat je weten of het lukt? 😳

Reageer